power_psychic Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag spelade in vad den där mystiska killen i svarta kläder säger Den knepiga typen i svarta kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Mycket bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Mycket bra gjort Man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Han säger säkert fler saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Han säger säkert fler saker Inte på dom 15 min jag sprang runt han och försökte få han att prata, han upprepade samma saker hela tiden, det var bara en intressant sak till som han sa som jag inte fick med: "You know that they know" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 bra gjort, synd bara att det var .rar datorerna i skolan kan inte spela upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 bra gjort, synd bara att det var .rar datorerna i skolan kan inte spela upp det På min dator så funkar inte ljudet så jag kan inte heller lyssna på det. Får väl vänta tills jag kommer dit. Fast det kan ju ta ett tag. Jag spelar allt lugnt (Som jag alltid gör) för att känna av hela spelet så mycket som möjligt så jag har bara typ 20 % ewller så. Lär ta ett tag innan jag når LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag spelade in vad den där mystiska killen i svarta kläder säger Den knepiga typen i svarta kläder! haha fan va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) På min dator så funkar inte ljudet så jag kan inte heller lyssna på det. ladda ner vlc så funkar det nog, synd att man inte kan ladda ner prylar på skolans datorer Redigerad 13 december, 2004 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 ladda ner vlc så funkar det nog, synd att man inte kan ladda ner prylar på skolans datorer Man kan inte instalera saker på den här datorn, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 skoldatorer är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 här, jag tog mig för att ta en kass bild på miffot http://frip.dk/elizar/000_0406.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag har sett han, han brukar gå runt uppe på The Big Ear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts