Jump to content

"The big ear"

Sjolander
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Detta har inget att göra med big ear men med aliens.

Gick nyss på Verona beach och så gick en tjej förbi mig och sa "I heard aliens on my radio", någonting sånt.

Spännande :lol:

samma sak har hänt mig!!

men det var en kille med svart hoodie tröja.

edit: han var vit dessutom..

Redigerad av hubbert
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hm, jag var vid den där stugan nära parabolen (tror den hette "tom´s regular" eller något sånt!), då kom det en gubbe med svart rock och hatt till mig och sa "I know things" och sen när jag knuffade han så sa han "I´m watching you" till mig!

;) vet inte om det kan har och göra med det!? ;)

Hur såg han ut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

japp svart rock och cowboyhatt! men det var lite lustigt för att när jag skulle slå ihjäl han så vände han sig om snabbt och tog kort på mig innan han dog!? (kanske för att ge till sina aliens! ^_^ )

eller så kommer ambulanspersonalen och hittar ett foto på dig med näven i högsta hugg och tar den till polis huset så att du blir "wanted" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hm, jag var vid den där stugan nära parabolen (tror den hette "tom´s regular" eller något sånt!), då kom det en gubbe med svart rock och hatt till mig och sa "I know things" och sen när jag knuffade han så sa han "I´m watching you" till mig!

:rolleyes: vet inte om det kan har och göra med det!? :)

du MÅSTE säga fort vart han finns ( exact ) vart han finns , tror jag kan lösa mysteriet , har lösningen , bara du säger eller visar på en karta , fort........................ :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor