MP5 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vilken tjej sa så? Jag tror det var ( eller rättare sagt nästan helt säker) en vit tjej med vit bikini och en tatuering långt ner på ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Detta har inget att göra med big ear men med aliens. Gick nyss på Verona beach och så gick en tjej förbi mig och sa "I heard aliens on my radio", någonting sånt. Spännande samma sak har hänt mig!! men det var en kille med svart hoodie tröja. edit: han var vit dessutom.. Redigerad 11 december, 2004 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vid 06:00 tiden kom en man fram där till mig och sa: You're a perfect target for "them" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vid 06:00 tiden kom en man fram där till mig och sa: You're a perfect target for "them" Så sa dom för mig med, inte som sjolander sa. Han är mytoman banna honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Så sa dom för mig med, inte som sjolander sa. Han är mytoman banna honom! snälla howhow.. du kan ju köpa spelet innan du börjar tjata om vad du har sett? och du.. fimpa den där majan du har i handen.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Är det någon som hört det igen? Det funkade bara en gång för mig. Börjar nästan tro att det var inbillning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hm, jag var vid den där stugan nära parabolen (tror den hette "tom´s regular" eller något sånt!), då kom det en gubbe med svart rock och hatt till mig och sa "I know things" och sen när jag knuffade han så sa han "I´m watching you" till mig! vet inte om det kan har och göra med det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hm, jag var vid den där stugan nära parabolen (tror den hette "tom´s regular" eller något sånt!), då kom det en gubbe med svart rock och hatt till mig och sa "I know things" och sen när jag knuffade han så sa han "I´m watching you" till mig! vet inte om det kan har och göra med det!? Hur såg han ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har också stött på honom. Han har cowboy- hatt och en svart rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 japp svart rock och cowboyhatt! men det var lite lustigt för att när jag skulle slå ihjäl han så vände han sig om snabbt och tog kort på mig innan han dog!? (kanske för att ge till sina aliens! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 japp svart rock och cowboyhatt! men det var lite lustigt för att när jag skulle slå ihjäl han så vände han sig om snabbt och tog kort på mig innan han dog!? (kanske för att ge till sina aliens! ) eller så kommer ambulanspersonalen och hittar ett foto på dig med näven i högsta hugg och tar den till polis huset så att du blir "wanted" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 kan ju vara lika onödigt snak som när dem säger "Did you know that they put pineaples on Pizzas on hawaii" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hm, jag var vid den där stugan nära parabolen (tror den hette "tom´s regular" eller något sånt!), då kom det en gubbe med svart rock och hatt till mig och sa "I know things" och sen när jag knuffade han så sa han "I´m watching you" till mig! Han har jag också sett, fast jag körde över honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Det är ju konstigt om han är där uppe utan anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Det är ju konstigt om han är där uppe utan anledning han får väl stå där om han vill.. vad hade du sagt om alla ifrågasatte att du sitter och nördar på gtasajten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 det där med att man kan höra konstiga ljud på radio x vid "the big ear" när man flyger över där beror nog enligt mig på att det är det ända sättet man kan lyssna på radio riktigt nära den stora parabolen som jag tror de syftar på är "the big ear" (gammal fakta eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hm, jag var vid den där stugan nära parabolen (tror den hette "tom´s regular" eller något sånt!), då kom det en gubbe med svart rock och hatt till mig och sa "I know things" och sen när jag knuffade han så sa han "I´m watching you" till mig! vet inte om det kan har och göra med det!? du MÅSTE säga fort vart han finns ( exact ) vart han finns , tror jag kan lösa mysteriet , har lösningen , bara du säger eller visar på en karta , fort........................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Han cowboy snubben med svart hatt, röd skarfs och svart rock går alltid vid The Big Ear och säger att "dom" vet o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jepp det var där jag såg ett UFO OCH DET VAR INTE NÅTT JÄVLA LJUS UTAN ETT UFO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag har inte sett något ufo där men han går alltid till den där gejsern (eller vad det nu är?) vid tom´s regular som ligger vid den stora parabolen! (the big ear) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts