Sjolander Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag harhört många rykten om att man kan Höra/se skumma saker vid the big ear, så jag bestämde mig för att kolla upp det.. jag hade vart där ett tag när det kom fram en gubbe till mig och sa "dont be afraid of them, you are tho choosen one".. alltså det var det äcligaste som har hänt mig i spelet.. hänt samma sak för någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det har hänt för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Karta tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Var ligger Big ear? Bild tack... Låter fett skojj Dz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Va där inatt rätt länge, inget hände inte ens en gubbe sa nått till mig, var gick du när dom prata med dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Va där inatt rätt länge, inget hände inte ens en gubbe sa nått till mig, var gick du när dom prata med dig ? Jag var vid den där stugan ganska nära "parabolen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag var vid den där stugan ganska nära "parabolen". Okej, gick du runt eller stod du bara stilla ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Okej, gick du runt eller stod du bara stilla ? Jag stod stilla skit länge. det verkar som det bara funkar när man står still. Och jag är helt säker på att det inte var C.J som sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag stod stilla skit länge. det verkar som det bara funkar när man står still. Och jag är helt säker på att det inte var C.J som sa det. Hur länge ? 10 min ? så länge orkar inte jag stå still i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Hur länge ? 10 min ? så länge orkar inte jag stå still i spelet Ja typ 10 min.. eller 6 kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Okej, jag har hört att "Radio X" ska tas över, måste man flyga då ? eller kan man köra ? Isf, var ska man köra nånstans så att den tas över ? Vill veta, kul att se om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Okej, jag har hört att "Radio X" ska tas över, måste man flyga då ? eller kan man köra ? Isf, var ska man köra nånstans så att den tas över ? Vill veta, kul att se om det funkar Jag känner söt sjolander IRL, det har blivit så för han när han flög. Eller han sa att det var som någon alien röst pratade, fast eftersom han är lite.. så hörde han inte vad han/den sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Okej, ska testa flyga över där några gånger nu .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Okej, ska testa flyga över där några gånger nu .. Okej säg om det funkar för dig. Det har inte fungerat för mig ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Inget har hänt än så länge EDIT: Hittade en konstig gubbe nyss, en cowboy me röd skafs som jag aldrig har sett innan, fotade han med kameran man har i spelet, någon annan som har sett han ? Såg han på The Big Ear EDIT 2: Tror att han gubben är schizofren, när jag sprang in i honom några gånger så sa han såhär: Faces, voice, *nått mer som jag inte hörde* sen när jag sprang in i honom direkt efter så sa han: In my head :S och sen nån annan gång så sa han : You know that they know, kanske han menar att "dom" vet att aliens finns ? Redigerad 11 december, 2004 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Du har väl på Radio X ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Du har väl på Radio X ? Japps, klart jag har eftersom det är den som sägs tas över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Detta har inget att göra med big ear men med aliens. Gick nyss på Verona beach och så gick en tjej förbi mig och sa "I heard aliens on my radio", någonting sånt. Spännande Redigerad 11 december, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Detta har inget att göra med big ear men med aliens. Gick nyss på Verona beach och så gick en tjej förbi mig och sa "I heard aliens on my radio", någonting sånt. Spännande Vilken tjej sa så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts