Jump to content

"The big ear"

Sjolander
 Share

Recommended Posts

jag harhört många rykten om att man kan Höra/se skumma saker vid the big ear, så jag bestämde mig för att kolla upp det.. jag hade vart där ett tag när det kom fram en gubbe till mig och sa "dont be afraid of them, you are tho choosen one".. alltså det var det äcligaste som har hänt mig i spelet.. hänt samma sak för någon annan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Okej, jag har hört att "Radio X" ska tas över, måste man flyga då ? eller kan man köra ? Isf, var ska man köra nånstans så att den tas över ? Vill veta, kul att se om det funkar :lol:

Jag känner söt sjolander IRL, det har blivit så för han när han flög.

Eller han sa att det var som någon alien röst pratade, fast eftersom han är lite.. så hörde han inte vad han/den sa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget har hänt än så länge

EDIT: Hittade en konstig gubbe nyss, en cowboy me röd skafs som jag aldrig har sett innan, fotade han med kameran man har i spelet, någon annan som har sett han ? Såg han på The Big Ear

EDIT 2: Tror att han gubben är schizofren, när jag sprang in i honom några gånger så sa han såhär: Faces, voice, *nått mer som jag inte hörde* sen när jag sprang in i honom direkt efter så sa han: In my head :S och sen nån annan gång så sa han : You know that they know, kanske han menar att "dom" vet att aliens finns ? :lol:

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor