emo Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 *spoler* (eller jag vet inte) siness.... jag är 75% fet. jag har klarat bilskolan och har ett guld och resten silver... men ändå så står inte den där Michelle Cannes där... vad är problemet. någon som kan har en bra förklaring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 *spoler* (eller jag vet inte) siness.... jag är 75% fet. jag har klarat bilskolan och har ett guld och resten silver... men ändå så står inte den där Michelle Cannes där... vad är problemet. någon som kan har en bra förklaring... Hon är där bara en viss tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 hon är aldrig där. e det nån som har hittat henne på en viss tidpunkt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) samma sak hände med helena wanksten (stavning). hon var aldrig på ammunation taket i blueberry. så jag besökte typ stället där hon skulle vara minst 20 ggr innan hon visade sig. men då behövde jag mindre i muskler och då så när jag hade minskat till 0 % så kom inte inte fram igen ... edit: men nu så är hon min, och jag har 55 % med henne ... Redigerad 11 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag tror att det är en bugg att hon inte är där för hon försvann för mig också en gång, men då sprang jag till ena dörren i bilskolan (den som e längst bort från henne) och sen tillbaka och då stod hon där igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts