Supergamer Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) VOTE: Landskap pga av allt som sägs hända där och sen är det kul att köra crossen i skogen Redigerad 11 december, 2004 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vote: Landskap. Där som sagt händer det kul saker, och jag älskar att köra cross där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 VOTE: LS är lätt den coolaste staden men landskapet är så stort men jag röstar på LS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Röstade på Los Santos innan jag såg landskap.... Men Los Santos är kul för att det är Ghetto och ute i landkskapen tycker jag att det är roligast att åka med fyrhjuling för den kan man göra snyggast volter med Men det skönaste är vell att köra med MC i Öknen går så jävla fort ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zokmit Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vote:landskapet.. fett roligt med monstertruck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Landskap (även fast det inte är en stad (!)). Jag gillar faktiskt alla tre städer, och brukar variera mycket gällande vilken jag är i. ...fast det blir mycket gangbanging i Los Santos med multiplayerfunktionen. Väldigt skönt att ta en pickuptruck - en kör (möjligtvis en gängmedlem vid sidan om) och en sitter bakpå lastutrymmet (eller vad det nu heter) med en AK, pepprandes gäng osv. San Fierro är en underskattad stad =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 San Fierro är den bästa staden enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 L.S for life~ eller nåt i den stilen.. den staden är bara för nice.. iallafall runt grove street.. skön "atmosvär" gäng o dealers lite här o var.. Fast L.V är också rätt ball.. iallafall när det är natt.. neonljus överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Los santos..... specielt dom norra förorterna(Mullholland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 L.S for life~ eller nåt i den stilen.. den staden är bara för nice.. iallafall runt grove street.. skön "atmosvär" gäng o dealers lite här o var.. Fast L.V är också rätt ball.. iallafall när det är natt.. neonljus överallt aa atmosfären i LS är ju helt oslagbar. SF är lite av en besvikelse. Rätt grått och trist. Visst stan ser ju ut så på riktigt men anyhow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vote: Landskapet. Det är klart roligast där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Landskapet... Sen även dettaärden5:etrådenomdetta, Funnylin tycker jag är en idiot nu men han är också det ( surprise!...), + nu är jag väldigt otrevlig. Redigerad 11 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Landskapet är nog där det händer mest mystiska saker. Alltid kul att ta sig en sväng med crossen i skogarna. Jo landskapet är nog min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts