Hasse Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Är intresserad om en jämförelse mot första spelet. Jag personligen tycker TG har växt oerhört mycket, och jag har blivit rätt duktig om jag får säga det själv, om 2an är minst lika bra (helst bättre) kan jag överväga att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Såg det också för ett par dagar sen... Har inte ens spelat 1:an, men BM låter intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Såg det också för ett par dagar sen... Har inte ens spelat 1:an, men BM låter intressant. jag har BM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag har BM Berätta lite om det...Är det snygg grafik är det bra story ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ja själv har man en begagnad version av ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag Har The getaway:black monday....och jag har varavat ettan med så:Dom är rätt lika varandra.....fast det finns ju motorcyklar,ragdollfyskik och ja mer.... Fördelar eller vad man ska säga: ____________________________________________________________________ Ragdoll Motorcyklare Story Karaktärer Att man kan välja hur det ska typ bli och man kan ta beslut Nackdelar: ____________________________________________________________________ Att man kan hela sig genom att stå mot väggen Mer fast kan inte komma på nu.......förresten när jag testade spelet först så tyckte jag det var dåligt och inte så mycket nytt sen ettan....men när man kört en bit i spelet så blir det kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Nackdelar: ____________________________________________________________________ Att man kan hela sig genom att stå mot väggen Äh, jag tycker det är bra att man inte kan hela sig emot väggen. Mer realistiskt så Som jag alltid har sagt: The Getaway är lååångt mer realistiskt än GTA. Vilket ibland gör det roligare... enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Nej..STOPP..köp inte detta spel...tydligen har SOHO inte lyssnat på all kritik dom fick från första spelet...kameran är hur j***la dålig som helst..man blir så frustrerande så man vill spy...usch köp inte detta spelet..hela stan ser likadan ut..blir tråkigt efter 10 min..skaffa Mercenaries som kommer i februari...det är precis som GTA fast i krigs tid... Redigerad 2 januari, 2005 av kahuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag tycker att The Getaway är alldelles för grått och trist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 det är precis som GTA fast i krigs tid... När var det "krigs tid" då? Jag fattar inte vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ja..Mercenaries är ett spel som kommer i februari... det är precis som GTA fast i krig..det kunde ha hetat Grand theft warzone.. läs mer i spel topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Syftning på särskrivningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Syftning på särskrivningen? Haha, ja så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts