VickeX Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ja, vilken ö är igentligen bäst? Jag stuntar mäst, så jag röstar på Alla är lika bra, Eller jag gillar några av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ja, vilken ö är igentligen bäst? Jag stuntar mäst, så jag röstar på Alla är lika bra, Eller jag gillar några av dom prawn island, starfish island.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vilken är Tredje Ön om det inte finns någon Andra på listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Heh, Jo. Första ön är den ön man börgar på och där fins malibu club. andra ön? det fins väll ingen andra ö? jag tänkte mäst så att ön med diaz hus på är en ö och ön med filmstudion på är en ö, så om du säger andra ön så blir det dom öarna, och tredje ön är den med flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vote: Alla är lika bra, eller jag gillar några av dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 null vote broarna mellan öarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vote: Null här också ! Menar du den tredje ön Little Hawata (stavning) lr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 vote: det som du kallar tredje ön.. jag skulle vilja att svaralternativen såg ut såhär: start ön Starfish Island Prawn Island sista ön och kanske lägga till Leaf Links (golf) men det går väll inte att ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 vote: det som du kallar tredje ön.. jag skulle vilja att svaralternativen såg ut såhär: start ön Starfish Island Prawn Island sista ön och kanske lägga till Leaf Links (golf) men det går väll inte att ändra? Han visste nog inte att det hette Starfish Island osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag tycker bäst om filmstudio ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Vote: Alla är lika bra, Eller jag gillar några av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag tycker bäst om filmstudio ön Där finns det väl inget att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 vote: första ön är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Där finns det väl inget att göra? Joo det finns bra hopp där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag röstade på alla öar, dock gillar jag uppdragen i Filmstudion bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Tredje ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Andra ön är fastlandet .... det är i alla fall bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts