Stoffe Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 När jag stal en taxi så fick jag taxiföraren jag stal taxin av som passagerare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
croolie Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Hehe det har jag också lyckats med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Det har alldrig hänt mig? För stannar jag kvar när jag stulit en taxi så tar taxichauffören tillbaka den+att han ger mig en omgång med stryk. (men alla vet nog vad man kan göra med en M16 men tydligen inte taxichauffören He He) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Men man ska trycka på L3. Om man är tillräckligt nära honom så KANSKE han vill åka nånstans.( Det är en blå pil över honom då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts