Curly Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Tänkte bara kolla vad alla lyssnar på. Innehållet i min playlist är följande: Kyuss Clawfinger Korn Slipknot Metallica ICP Dark Lotus Voivod LOK Moonspell (hed) pe In Flames Det är alla band jag har i playlisten, vissa band är det många låtar av andra bara några få Här kan ni se allt innehåll i min playlist: Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Del 5 Om det finns en liknande topic som jag glömt bort så får ni smiska mig på högerarmen och kasta den här tråden Edit: Det är nåt tjall med FTP'n, fick bara upp del 1 och 2 Edit2: Nu är dem uppe Redigerad 11 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 just nu spelas bara "the cream of vocal trance" fast det är väldigt olika, lyssnar på allt från dance/trance till metallica och offspring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Murderdolls Slipknot Metallica Guns N' Roses Snoop Dogg Ice Cube KoRn Edguy och lite 80's. Redigerad 11 december, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Har alla olika former av metal plus en del udda saker som lite ICP, några soundtracks osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 lyssnar på allt möjligt men över hälften av de jag lyssnat på de senaste två månaderna é Rammstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Just nu...Green day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag laddade ner nåt Nirvana-album som jag sitter och lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 The dude : yeah nirvana 4 life Minrå: System of a down slipknot green day nirvana Rammstein <Only lite korn<Lite Metallica Dimmu borgir Creed < Lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) VA-Grand_Theft_Auto_San_Andreas_OST-8CD-2004-MUSiQ ...det ända som spelas i playlist dvs. Annars är det skivor! Edit. Även Gino Paoli! Redigerad 11 december, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Themes, themes och åter themes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Mycket In falmes för mig på sistone.. sen Hardcore Superstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nradio.se för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Hel del Metallica men också Judas priest, Ozzy osbourne, Pink floyd, The Clash, system of a down, Thin lizzy och så klart Yngwie Malmsteen's sköna riff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Lite Black Sabbath Lite Dia Psalma School of Rock soundtracket Lite lite Ebba Grön Iron Maiden Led Zeppelin Rammstein Mucho Ramones Lite Slipknot Lite Slayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ac/Dc, Manowar, Korn, Metallica, Rammstein, Nocturnal Rites, Sevendust, A Perfect Circle, Dinosaur Jr., Social Distortion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Iggt pop ACDC Guns n' Roses osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Just nu har jag Staind, Rammstein, Jimmy Eat World och Nirvana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Guns N' Roses Sonata Arctica AC/DC Led Zeppelin SOAD Lite blandade låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Metal Gear Soundtracks, 80 & 90-tals hits, nyare låtar med mera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 orkar inte lista.. men det är olika sortes metal. och såklart julmusik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts