mickemannen Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 varför?.. jag har inte pillat på lasern, men mitt ps2 kan inte läsa skivorna vad kan det kosta ( i sthlm ) att laga det? vilka butiker håller på med sånt.. jag har ingen garanti kvar eftersom jag har öppnat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det är därför man inte ska öpnna det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Hur längesedan var det du köpte det? För om du precis köpt det och det inte funkar så skit i garantin då är det ju nåt fel på PS2an... Vilket det inte ska. Och Mysstic sånt där hjälper nog inte så mycket . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Och varför ska man vara så dum så att man tar isär den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Och varför ska man vara så dum så att man tar isär den? skulle spray-lacka och jag vill inte att kontrollportarna ska kladda igen.. jag fick den fön 3 år sen, så garantin är ändå slut.. vad kan det kosta att laga, är det mer än 1300 så skiter jag i det, köper hellre nya ps2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 skulle spray-lacka och jag vill inte att kontrollportarna ska kladda igen.. jag fick den fön 3 år sen, så garantin är ändå slut.. vad kan det kosta att laga, är det mer än 1300 så skiter jag i det, köper hellre nya ps2 då jag var också jälvligt taggad på att plocka isär min för att lacka den. men alltså det kan ju va allt ifrån att en kabel inte sitter på plats till att nån kretskort är trasigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det här är just varför man inte ska dissikera PS2's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Min PS2:a har blivit helt isärplockad två gånger nu. Och det funkar fortfarande prima. Är man något av ett proffs, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Min PS2:a har blivit helt isärplockad två gånger nu. Och det funkar fortfarande prima. Är man något av ett proffs, eller? Det beror på om du har pillat på sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag får igång, men det står bara "error reading disc" jag har inte pillat med nånting, bara tagit loss "locket" och satt ihop igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts