Putte Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 så, nu e mitt lidande slut. jag har slutat med GTA KB. orkar inte mer. vill göra annat i mitt liv. fatta de. alla som tyckte att denna modd bara va onödig kommer säkert att göra en själva. skulle gärna uploada det som var klart. men jag kan inte uploada längre. SKCUS EFIL YM (läs det sista baklänges) Detta är till dig Kaboom: GÅ OCH DÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 så, nu e mitt lidande slut. jag har slutat med GTA KB. orkar inte mer. vill göra annat i mitt liv. fatta de. alla som tyckte att denna modd bara va onödig kommer säkert att göra en själva. skulle gärna uploada det som var klart. men jag kan inte uploada längre. SKCUS EFIL YM (läs det sista baklänges) Detta är till dig Kaboom: GÅ OCH DÖ Vad har jag gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vad har jag gjort? du har sagt att det bara är skit en hel del gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Suck, intresseklubben antecknar.. Vad vill du få ut av denna tråd? ska vi bli grinfärdiga och be dig göra klart modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) du har sagt att det bara är skit en hel del gånger. Nej det har jag inte.. Och du har inget bevis som tyder på att jag har gjort det heller! Redigerad 10 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 lol putte, jag sörjer med dig *INTE* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Mitt första inlägg! Fasen vad häftigt. Redigerad 5 augusti, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 du har sagt att det bara är skit en hel del gånger. De e väl ett fritt land att tycka vad man vill? Du ska väl skita i va andra tycker? Många tycker need for speed underground sög så in i helvete likförbannat gjorde dom en tvåa.. vet du varför? för dom sket i va folk sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hatkoff Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 ehm.. OCH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 ja tyckte att de va synd att de inte blev nåt av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 orkar inte mer. vill göra annat i mitt liv är du seriös ? det låter som du försökt göra modden oavbrutet i kanske några år. Hur länge höll du på ? tre veckor ? en månad ? Det låter ganska sjukt att du 'vill göra annat i ditt liv' som du inte kunde göra när du höll på med modden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 är du seriöst? ska du typ dö för att du inte vill göra klart din mod typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts