Xazzi Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hej hej min mamma fyller 50 år imorn eller rättare sagt idag. men presenten jag skulle köpa (digital kamera) men den modellen var slut.... Och hade ej råd med en annan så vad ska jag köpa??? 50 år hmm en sak för några hundra???(Asså har några tusen men har ångrat mig o hon sa att ja ej skulle köpa sånt... ) Tack för råd och tips tack o hej lever pastej hmm skojja //MM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 gå till bauhaus och be dom såga upp en fin bit trä, som du har måtten på slipa i kanterna, olja ! SKÄRBRÄDA! obs.! gör den tjock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 gå till bauhaus och be dom såga upp en fin bit trä, som du har måtten på slipa i kanterna, olja ! SKÄRBRÄDA! obs.! gör den tjock Heheeeeeee va det roligt? Nä men nåt "Mordernt"(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Men gör något! det kommer hon nog mkt mer att uppskatta Men annars så kan du ju köpa en kokbok? eller va fan som helst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Men gör något! det kommer hon nog mkt mer att uppskatta Men annars så kan du ju köpa en kokbok? eller va fan som helst ! Nä men TIPS!! Typ badkulor.....Nej hon brukar duscha....HAr ingen ide :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 gör en teckning och säg. "Det är tanken som räknas!" ärligt så skall du göra något hon blir glad över. Kom ihåg. "Det är lyckligare att ge än att få!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 En bok..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Min mamma fick ett presentkort på ett spa. Blev avundsjuk på henne efter att jag hade gett henne det så jag köpte ett till mig med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nä men ska nog till nån affär köpa någon tomte o ett kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 vad gillar din morsa då? köp något hon gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 vad gillar din morsa då? köp något hon gillar Ja tack för tipset det blir nog ett kort och nån present o ros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 köp 50 röda rosor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 www.mystar.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 När min farsa fyllde 50 (i år), så drog jag in till gamla stan o köpte nån kristallskulptur eller va fan de va, nån kristallsak med en inristad örn (1000kr). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Köp något fint ochn så köper du en chokladask....ganska dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om du tycker att digitalkameran är en bra idé tycker jag att du ska fixa en låda med en bild på den och med texten att hon får den när den kommer tillbaka till affärerna... Lite stelt kanske men du visar ju fortfarande att du bryr dig... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Hm 50 år. Anti Wrinkle q10+ ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts