zokmit Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 det går inte att vända på mtorerna.. hur gör man !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 tryck den höra analoga spaken frammåt och håll den frammåt länge, och glöm inte att fälla in ställen, den blir seg när dom e nere för flapsen e nere då också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 hur får man pilotkläderna och pilothjälmen? Guld på alla moment i flygskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 hur får man pilotkläderna och pilothjälmen? Guld på alla moment i flygskolan? det är inte pilotkläder, det är "race"-overall, den får man när man har 100% med michelle (bruden på bilskolan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Finns det pilotkläder och hjälm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zokmit Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 det går inte att vända på mtorerna.. hur gör man !? Hur man gör...SÖK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 det är inte pilotkläder, det är "race"-overall, den får man när man har 100% med michelle (bruden på bilskolan) VAA?!?! jag fick bara nån rosa bilmeck grej, när får jag hjälmen och den fina race suiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hjälmen köper man från Pro-laps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Oo tack men jag har fortfarande inte den där gråa dräckten fast jag har 100% med bil-tjejen. Man får bara nån ful rosa eller lila overall av henne Redigerad 10 december, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Oo tack men jag har fortfarande inte den där gråa dräckten fast jag har 100% med bil-tjejen. Man får bara nån ful rosa eller lila overall av henne Det är pimpsuit som du fått, och då är det fel brud du raggat (Millie). Det är Michelle du ska få 100% på för att få racingsuit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zokmit Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag blev dumpad av tjejen man räddade.. så nu har jag racing tjejen.. och henne man får på uppdraget.. på caligula palace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts