luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 kan någon säga det bästa nedladdningsprogrammet som man endast skriver in Låt/artist osv... inte behöva conecta till massa saker... säg inte KaZaA. Jag vet redan limewire... e det bra? Planerar på DC++ men undrar om det är jobbigt att connecta till massa hubbar och sån ****. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Luddee: Limewire e rätt bra , jag använder det förutom oDC inte bra om du ska ha någon svenk artist men utländsk så ska det nog gå bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag använder FTP och Bitspirit. DC använder jag bara till musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Winmx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Hur väljer man så att Azureus frågar efter var downloaden ska lägga sig varje gång? De kanske e nån som redan svarat, men så fort du valt din torrent så gör den det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) kan någon säga det bästa nedladdningsprogrammet som man endast skriver in Låt/artist osv... inte behöva conecta till massa saker... säg inte KaZaA. Jag vet redan limewire... e det bra? Planerar på DC++ men undrar om det är jobbigt att connecta till massa hubbar och sån ****. Shareza, open source, tre olika nätverk(Gnutella1, gnutella2, Edonkey2000)! Edit: (Det kan hantera torrents också!) Redigerad 14 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 kan någon säga det bästa nedladdningsprogrammet som man endast skriver in Låt/artist osv... inte behöva conecta till massa saker... säg inte KaZaA. Jag vet redan limewire... e det bra? Planerar på DC++ men undrar om det är jobbigt att connecta till massa hubbar och sån ****. lägg en hubb till autoconnect (bör finnas i de flesta DC-progs, finns iaf i DC++), så behöver du bara öpnna sökrutan och skriva, lika lätt som KaZaA alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Shareza, open source, tre olika nätverk(Gnutella1, gnutella2, Edonkey2000)! Edit: (Det kan hantera torrents också!) Hur fungerar det, och vad är det fullständiga namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Hur fungerar det, och vad är det fullständiga namnet. Det är väldigt, väldigt likt kazaa(Kan man hantera kazaa finns det inga hinder). Det fullständiga namnet är "Shareaza". Edit: Den stora skillnaden mellan shareaza och kazaa är att den förstnämnda inte är fullproppad med spionprogram! Redigerad 15 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jag undrar hur man byter klient på BT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jag undrar hur man byter klient på BT Avinstallera den gamla, installera den nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Nu har både suprnova och torrentbits laggt ner. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Nu har både suprnova och torrentbits laggt ner. :'( Nu har både suprnova och torrentbits laggt ner. :'( Nu har både suprnova och torrentbits laggt ner. :'( :'( :'( :'( :'( Varför! Tur bara att *host*piratebay*host* finns kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Finreactor och DVDR-Core är också borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts