skribb Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Bara så du vet, jag bryr mig inte heller, men jag finner det tämligen lustigt att vi för en gångs skull FÅR snacka warez, av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Bara så du vet, jag bryr mig inte heller, men jag finner det tämligen lustigt att vi för en gångs skull FÅR snacka warez, av någon anledning. Nja denna tråden handlade ursprungligen inte om warez men så klart ska ju några flan länka till warezsidor och vissa bilder på det dom laddar ner osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag fick ett virus, men det betyder kanske inte att alla får.. Vilken klient laddade du ner då? Och för övrigt blir den här tråden låst nästa gång någon länkar till/börjar snacka om Warez sidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Bit-Tornado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 kazaa ger virus, så jag bytte till DC++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vilken klient laddade du ner då? Och för övrigt blir den här tråden låst nästa gång någon länkar till/börjar snacka om Warez sidor! Kolla dem tre sista posterna på första sidan exkl. min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Hur väljer man så att Azureus frågar efter var downloaden ska lägga sig varje gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 kazaa ger virus, så jag bytte till DC++ Man får inte virus av Kazaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Google.com/se -> BitTornado -> [ENTER] Fungerar bra för mig, inge spywares/virus/adware och enkelt som satan --- Längtar till farsan skaffar ny dator med fet hårddisk så jag kan dra som faen från BitTorrent. Han har nämligen BBB fiber 10/10mbit jag fattar inte.. är BitTornado och Bittorent samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag förstår inte .... när jag installerade Bittorrent så sa den inte vart den sparade, det tog nån sekund och en hemsida kom upp... var hittar jag programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag förstår inte .... när jag installerade Bittorrent så sa den inte vart den sparade, det tog nån sekund och en hemsida kom upp... var hittar jag programmet Du har svaret i bilden du postade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vad menar den! förklarA<!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag fattar inte.. är BitTornado och Bittorent samma sak? BitTornado är en bittorrentklient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vad menar den! förklarA<!!!!! Så fort du går in på en sida och laddar ner en "torrent" fil så kommer ditt Bittorrent program automatiskt upp och laddar ner filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) det vaqr meningen att ladda ner bittorent... detta programmet: eller är inte detta bittorent? Är Bittorrent som kazaa och DC eller bara en som packar upp filer!? Redigerad 14 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 va?! Men gå in på en tracker och tryck på en .torrent. Då startar programmet automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 det vaqr meningen att ladda ner bittorent... detta programmet: eller är inte detta bittorent? Är Bittorrent som kazaa och DC eller bara en som packar upp filer!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 det vaqr meningen att ladda ner bittorent... detta programmet: eller är inte detta bittorent? Är Bittorrent som kazaa och DC eller bara en som packar upp filer!? http://www.susning.nu/susning.fcgi?action=...ldid=Bittorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vad är det för program där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Ser ut som DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts