Siana Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag brukar endast komma upp i ~150kB/s med torrents, på en bra DC-hubb (har en för bbb's kunder) kommer jag ibland upp i över 900kB/s Aj fan. Max med torrents är ungefär 325 för mig... Om man hittar nån med många seedare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Kazaa Lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Bittorent. hur får man till så att det blir såhär i Bittorent? (Vilken verison) så man kan stänga av datorn och så tankar den vidare nästa gång man slår på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Bittorent. hur får man till så att det blir såhär i Bittorent? (Vilken verison) så man kan stänga av datorn och så tankar den vidare nästa gång man slår på den. Det där är inte BitTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 De är klient till BT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Jag tycker verkligen att man ska skaffa Azureus om man ska ha en BitTorrent... Redigerad 11 december, 2004 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Antingen det eller BitComet, som tar upp ännu färre resurser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eSTAR Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Sitter med : Kazaa Lite, DC++, DC++ hacked, Ares. Me like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 De är klient till BT. vart hittar jag den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Bittorent. hur får man till så att det blir såhär i Bittorent? (Vilken verison) så man kan stänga av datorn och så tankar den vidare nästa gång man slår på den. Inte justså kanske men med ABC kan man pausa och sedan fortsätta med sina downloads. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag fattar inte. förut tankade jag nån version av Bittorent där det såg ut som DC++ eller nått så när jag startade om datorn så fortsatte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om man har adsl 8/1 så kommer man oftast inte upp i bra hastigheter med bittorrent eftersom man då bara har 1 Mbit upload Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om man har adsl 8/1 så kommer man oftast inte upp i bra hastigheter med bittorrent eftersom man då bara har 1 Mbit upload exakt... vissa fattar ju inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Kan någon ge mig en länk där man laddar ner rätt bittorent!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Kan någon ge mig en länk där man laddar ner rätt bittorent!! Google.com/se -> BitTornado -> [ENTER] Fungerar bra för mig, inge spywares/virus/adware och enkelt som satan --- Längtar till farsan skaffar ny dator med fet hårddisk så jag kan dra som faen från BitTorrent. Han har nämligen BBB fiber 10/10mbit Redigerad 11 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Har svårt att förstå varför den här tråden inte är låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag fattar inte. förut tankade jag nån version av Bittorent där det såg ut som DC++ eller nått så när jag startade om datorn så fortsatte det. Det är så på alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 BITTORNADO! då ser man inte att det laddas ner om man laddar ner ... pinsamma grejjor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag har bittornado med men när jag tankar så blir det nån error så skiter i om ingen vill hjälpa förstås ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Har svårt att förstå varför den här tråden inte är låst. Har svårt att förstå varför alla påpekar detta hela tiden. Vi bryr oss inte. Den är inte låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts