Copstar Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) det snabbast jag har varit uppe i med Bittorren var 1.53 mb/s med Shareza jag har telia 0.5 Redigerad 11 december, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) the one and only jag vet löljig film jag har 8 mbit Redigerad 11 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 har varit uppe i 18mb/sek en gång fast jag bara har 10mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 PTC BitTorrent, eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 dc++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Hur snabbt går de då? Tar man en torrent med många seedare så går det jävlans fort. Jag fick polarexpressen på tre timmar Ska inte smutskasta torrents, det brukar oftast komma där först.. Men jag har iaf alltid bättre speed när jag sitter på DC.. Vet inte riktigt hastigheterna, brukar ha på sakerna under natten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Bittorrent är lättast, bara att dra igång och vänta. Så slipper man users som disconnectar eller använder netlimiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Bittorrent får man ju virus av! Direkt när jag installerat bittorrent så kom det upp en virus varning, att det fanns ett virus i nån fil i bittorrent mappen.. Säjer väll DC++, men om man har typ 10mbit så kanske bittorrent är bäst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 ger bittoren virus! måste ha ha ha ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 använder kazaa lite++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 använder kazaa lite++ hmm det var jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) ångra mig. Redigerad 11 december, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ska inte smutskasta torrents, det brukar oftast komma där först.. Men jag har iaf alltid bättre speed när jag sitter på DC.. Vet inte riktigt hastigheterna, brukar ha på sakerna under natten.. Jag har då inte märkt att det komemr fröst på torrent, brukar vara i den här ordningen: FTP > Newsgroup > DC > BitTorrent >>>>>>>>>> (Långt Senare) KaZaA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Bittorrent får man ju virus av! Direkt när jag installerat bittorrent så kom det upp en virus varning, att det fanns ett virus i nån fil i bittorrent mappen.. Säjer väll DC++, men om man har typ 10mbit så kanske bittorrent är bäst.. Klienten du laddade ner var väl virusinfekterad. Men alla klienter är fan inte virusinfekterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Jag har då inte märkt att det komemr fröst på torrent, brukar vara i den här ordningen: FTP > Newsgroup > DC > BitTorrent >>>>>>>>>> (Långt Senare) KaZaA Ehh... Nej? FTP > BitTorrent > Newsgroup > IRC > DC > HTTP/Public FTP >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> FastTrack Redigerad 11 december, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vart är DC där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 snälla svara, ger bittorent virus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Har laddat ner BitTorrent 3.4.2 men det fanns en annan som hette fastTorrent. Var det rätt jag valde? Det fanns ingen uninstaller på den jag tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 snälla svara, ger bittorent virus! Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 snälla svara, ger bittorent virus! Jag fick ett virus, men det betyder kanske inte att alla får.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts