CJ* Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 villket är det bästa nerladdningsprogramet...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 DC++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Skulle säga bittorrent. När du väl har hittat något så går det mycket snabbt och problemfritt, inte problem med att folk drar och så. Sen kommer väl DC eftersom det finns så stort "utbud" där. Du kommer antagligen få flest svar som säger DC eftersom det+kazaa är det ända de flesta har provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Prova bittorrent. Två klienter jag rekommenderar är TorrentStorm och ABC. Några bra torrentsidor får jag nog inte ge ut här (även fast dom inte hostar det olagliga materialet), men googlar du lär du hitta. Alla torrent segar i början, men brukar gå i åtminstone 200kb/s efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 När man hittar en bra torrent/tracker/seeds så är BitTorrent underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Gör det nåt att man har en router i bittorent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Gör det nåt att man har en router i bittorent? Jo kanske. Då får du gul lampa istället för grön lampa, så är det för mig i alla fall. Dock så har jag brandvägg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 nått program där man slipper skicka egna filer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 nått program där man slipper skicka egna filer ? Du kan du köra med KaZaA. Men tänk på att om alla skulle tycka som du, skulle dessa program inte existera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 DC++ är lätt bäst. Det finns hubbar där du inte behöver dela med sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag har slutat helt med DC++ och kör endast med bittorent, klienten Azureus är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Gör det nåt att man har en router i bittorent? Om du har inbyggd brandvägg så kommer det gå lite långsammare men så är det ju med alla P2P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 FTP är lugnt bäst, efter det; DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag har slutat helt med DC++ och kör endast med bittorent, klienten Azureus är riktigt bra. Håller med till 100%!. Jag kär med Azureus och det funkar perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 kör ABC, så lätt och funkar alltid. Fast jag tankar inte så mycket Har bara telia 0.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 kör ABC, så lätt och funkar alltid. Fast jag tankar inte så mycket Har bara telia 0.5 Vad bygger tekninken på? Eller hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 E det här 100% tillåtet på forummet bara frågar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Azureus är riktigt bra... Sök på BitTorrent på download.com *host* Sen kan man ju *snörvel* gå in på *host* www.piratebay.se *host* för att *host* ladda ner torrents *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 använder inget program.... använderLänk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag använder oDc, FTP, BitTorrent och XDCC. Note till alla som postar länk till pirathamnen: IDIOTER!!!!!! GÅR NI UT FÖR ATT FÅ TOPICEN LÅST ELLER?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts