samool Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag har fått tillbaka tankarna om en hemsida, så till frågan... Är det någon som har någon aning om vad den skulle kunna handla om? Någonting med spel funderar jag på men vet inte vad riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 vet int eriktigt, har du själv ingen aning kan man ju alltid fråga sig varför du ens ska ha en? ett förslag är väl att göra en personlig sida (/blog), där du publicerar arbeten (som tex. designs, bilder, wallpapers, program, spel, whatever). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 vet int eriktigt, har du själv ingen aning kan man ju alltid fråga sig varför du ens ska ha en? ett förslag är väl att göra en personlig sida (/blog), där du publicerar arbeten (som tex. designs, bilder, wallpapers, program, spel, whatever). Nej men jag är bara sugen på att göra en...och då måste det ju vara något som jag kan tänka mig göra så att ja inte tappar intresset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Samool : en gay porrsida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Jag har fått tillbaka tankarna om en hemsida, så till frågan... Är det någon som har någon aning om vad den skulle kunna handla om? Någonting med spel funderar jag på men vet inte vad riktigt Du kan ju ta över TNZ, gör gärna TNZ V6 Redigerad 10 december, 2004 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Mycket möjligt! ska tänka på saken =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts