Steijer Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Spelar uppdraget "Photo Opportunity". Man åker tillsammans med Cesar till Angel Pine för att ta fotografier på Ryder och en okänd man. Jag tar båda bilderna perfekt, i mitten av bilden. Det är dock bara bilden på Ryder som registreras. Eller, till att börja med fungerar det att ta kort på den okände mannen, när han vänt ryggen till en ber spelet mig att ta ytterliggare en bild på hans ansikte. Vänliga, hjälp mig att lös min desperata situation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Du ska fota 3 personer. Ryder rakt framför dig. Nästa person parkerar på samma ställe. Sen den 3:e personen, han kommer långt ifrån höger. Så vänd dig åt det hållet efter 2 kort. Glöm inte att zooma in deras ansikten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 ska man inte fota 4? ryder, mendez, jizzy och toreno... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Spelar uppdraget "Photo Opportunity". Man åker tillsammans med Cesar till Angel Pine för att ta fotografier på Ryder och en okänd man. Jag tar båda bilderna perfekt, i mitten av bilden. Det är dock bara bilden på Ryder som registreras. Eller, till att börja med fungerar det att ta kort på den okände mannen, när han vänt ryggen till en ber spelet mig att ta ytterliggare en bild på hans ansikte. Vänliga, hjälp mig att lös min desperata situation! Felet du har gjort är att du bara har fotograferat 2 personer, man ska fotografera 4 st (Ryder, Toreno, T-Bone Mendez och Jizzy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts