Tidsam Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Har du fått några tekniska problem med ditt PS2? Redigerad 10 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vote: Nej, inte mer än jag har fastnat vid vissa uppdrag, men inga tekniska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Okej, jag menade tekniska problem! Jag har fick problem med mitt förra PS2 som jag hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 nja viss uppdrag ahr väll varit lite krongliga med dom har löst sig till slut det är ju ett av dom bättre gta spelen tycker ja på grund av lanskapen utan för städerna det är underbart att köra cross där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 ingenting, nothing, niet, nada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Min andra kontroll men det var glapp i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 har haft lite små problem me SA, en gång me startningen och en gång me lacken på min fina bil :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Det enda krånglet för mig är lacken på bilarna. Annars funkar allt felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Ibland när skärmen svartnar, för att spelet ska ladda, hänger sig spelet. Hände på slutet av sista uppdraget. Gissa om jag fick ett raseriutbrott?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Har hänt för mig också, att det fastnar när det laddar alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts