Hultenius Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Liksom Webshopen hamnar även avdelningen för tävlingar (tillfälligt?) i forumet! Ta en titt, det pågår en tävling där just nu (till höger om länken till webshopen)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 I'm in, i'm in.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 I'm in, i'm in.... Me too Me too....tävlingar är kul....tävlingar borde va ofta....priset kan ju va att bli supermember ett år...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 jag gillar tävlingar Kan du inte göra sen lite svårare tävling nån gång. typ med gta frågor eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 jag gillar tävlingar Kan du inte göra sen lite svårare tävling nån gång. typ med gta frågor eller nåt Jodå, det kommer fler tävlingar vid 5-års jubilumet... i alla fall en... Allt beror på hur många priser jag lyckas skrapa fram tills dess... webshopen har ju inte så mycket pengar än och sponsoreringen går trögt... Btw, 31 tävlingsdeltagare än så länge, jag tror det blir en tuff tävling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Ska vi inte ha nån träff på 5års jubilumet? I sthlm kanske, så får man ett ansikte på alla man pratar me! *flinar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Ska vi inte ha nån träff på 5års jubilumet? I sthlm kanske, så får man ett ansikte på alla man pratar me! *flinar* Det vore kul!...men dock lite svårt eftersom alla bor i olika delar av landet!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 jaa.. De é de som är synd... På nåt sätt kan man kanske fixa de.. Jag tror jag kommer va minst om vi gör nåt sånt!! Är bara 10 år! När GTAsajten kom så va jag 5-6 år!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Man skulle ju kunna träffas och spela paintball, laserspel eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Jag tycker Hultan borde fixa nåt! Om han inte gör de strejkar vi och flyttar till nån annans sida! Eventuelt min som jag fixar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 i'm in the contest! mohahaha vem e de som brukar säga de igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 i'm in the contest! mohahaha vem e de som brukar säga de igen nu i am in THE CONTEST MOHAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 (redigerad) Man skulle ju kunna träffas och spela paintball, laserspel eller nåt sånt. Det skulle vara askul!...men Gtajägaren tror du inte vi får fixa lite själva isf...och jag stannar kvar här!!!(asså inte om det är forumträff...då hänger jag nämligen med så det bara smäller om det) Redigerad 8 december, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 så kan man ju fixa bilder på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 imn in the contest mohhhahahhah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Nu blev det visst lite offtopic... Jag kanske är lite pessimistisk nu men jag tror inte det skulle funka med en "forumträff"... i alla fall inte nu... Btw, 95 medlemar anmälda till tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Nu blev det visst lite offtopic... Jag kanske är lite pessimistisk nu men jag tror inte det skulle funka med en "forumträff"... i alla fall inte nu... Btw, 95 medlemar anmälda till tävlingen. Nähä... Va synd då... Då flyttar jag till min hemsida då.. Hejdå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts