farligmp4 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag har bara två av dem, Denise Robinson från Burning apartment och Millie Perkins från Caligula’s Palace Var får jag dem här? Michelle Cannes från Driving School Helena Wankstein från Blueberry Ammu-Nation Barbara Schternvart från El Quebrados Sheriff Katie Zhan från Avispa Country Club OBS!!! JAG VET ATT DET FINNS EN TRÅD OM DETTA SOM EN SNUBBE POSTADE. MEN JAG HITTAR DEN INTE, OM DU VET VAR DEN FINNS KAN DU VÄL LÄNKA TRÅDEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hepp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hepp... Denise Robinson - Los Santos: Brinnande hus - 16.00 till 06.00 Michelle Cannes - Mekaniker - San Fierro - Driving school - 00.01 till 12.00 Helena Wankstein - Blueberry: Ammu-Nation shooting range - 08.00 till 12.00 och 14.00 till 02.00 Barbara Shternvart - El Quebrados, Desert, Polisens parkering - 16.00 till 06.00 Katie Zhan - Avispa Country Club, San Fierro: golf banan 12.00 - 00.00 Millie Perkins - Caligulas Palace, Las Venturas - 02.00 till 10.00 och 14.00 till 18.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hur får man dem som jag har markerat att jag inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hur får man dem som jag har markerat att jag inte har. bra fårga vet e fan har bara två skiter fulständigt i brudarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Denise Robinson - Los Santos: Brinnande hus - 16.00 till 06.00 Michelle Cannes - Mekaniker - San Fierro - Driving school - 00.01 till 12.00 Helena Wankstein - Blueberry: Ammu-Nation shooting range - 08.00 till 12.00 och 14.00 till 02.00 Barbara Shternvart - El Quebrados, Desert, Polisens parkering - 16.00 till 06.00 Katie Zhan - Avispa Country Club, San Fierro: golf banan 12.00 - 00.00 Millie Perkins - Caligulas Palace, Las Venturas - 02.00 till 10.00 och 14.00 till 18.00 Denise får man ju automatiskt genom ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Denise får man ju automatiskt genom ett uppdrag. Asså den där j*vla listan som ni skriver säger ingenting för jag vet redan om listan och vad flickvännerna heter, men jag vet fortfarande inte HUR man får dem? Jag har bara Millie och Denise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 CJ ska vara fet för att få dejta Barbara (Dock är det bara första gången man behöver vara det) CJ ska vara lite muskler och snygga kläder för att få dejta Helena (Dock är det bara första gången man behöver vara det) Ingen anning med Michelle och har glömt vad man ska göra få dejta Katie. Men åk till dom där ställena dom är på och dom säger ju vad du ska göra för att få dejta brudarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Ehum ingen som vet hur man kan börja date med Katie Zhan vid golfklubben.. (finns inget hjärta där) men hur sjutton ska man få kontakt med henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Absolut ingen som vet hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Absolut ingen som vet hur man ska göra? Du letar på tjejen, ställer dig brevid/framför. Om allt ska vara schysst så kommer hon fråga dig nått, då svarar du bara positiv (höger på styrkorset). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Du letar på tjejen, ställer dig brevid/framför. Om allt ska vara schysst så kommer hon fråga dig nått, då svarar du bara positiv (höger på styrkorset). Hur ser hon ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hur ser hon ut då? Hon har en blå pil ovanför huvudet. Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hon har en blå pil ovanför huvudet. Rätta mig om jag har fel. offtopic:SAAB vet du vad SAAB står för saab: Som Används Av Bögar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 offtopic:SAAB vet du vad SAAB står för saab: Som Används Av Bögar Tackar men det står inte för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Tackar men det står inte för det. jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jag vet VIGEBO VAFAN SLUTA SNACKA OFFTOPIC ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts