aikjonas12 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vad har en vit bioduk med San Andreas att göra? Passar bättre i allmäna topicen. Kanske för att dom spelar SA på bioduken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 hehe.. "inte för att skryta"... skryta med vadå? ren djävla skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Btw. Verkade vara skön stämning på bilderna! HAHA! Håller med till 100%!! riktigt fresh alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Kanske för att dom spelar SA på bioduken Ja , men vart på duken? man ser inte ett piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 hehe.. "inte för att skryta"... skryta med vadå? ren djävla skit menade bara att vissa kan ta det som "ååå jag ska spela sa på bioduk fan va cool jag är" bilderna är juh inget att skryta över som MÅNGA somsagt nu har sagt och jag har hört det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Va fan, spelar ni i en idrotts hall? :S japp det är vi, det var övernattning på den lokala fritidsgården så vi passade på att låna bioduken om finns i jympan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Ja , men vart på duken? man ser inte ett piss. Jo om man anstränger sig så ser man lite av pengar, vapen grejjen där uppe till höger på duken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Aaa,men jag syftar på att det är totalt värdelösa bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 ful och liten duk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 lol visa vill visst skryta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts