eliizar Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 För ett tag sen så sa jag att jag skulle spela sa på bio duk, och lovade att ta kort därifrån (inte menat att skryta, ett löfte är ett löfte). Här har ni bilderna. http://home.no/eliizar/000_0373.JPG http://home.no/eliizar/000_0372.JPG http://home.no/eliizar/000_0369.JPG (det är inte jag på bilderna) lite publik fick vi också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 ärligt, man ser inte ett skit på duken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 vet, kom på att jag kanske skulle dra av blixten men om du kolla högst upp till höger så ser du stusbaren eller vad man ska kalla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Ajdu, den där innehåller en trojan. -Reported- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 För ett tag sen så sa jag att jag skulle spela sa på bio duk, och lovade att ta kort därifrån (inte menat att skryta, ett löfte är ett löfte). Här har ni bilderna. http://home.no/eliizar/000_0373.JPG http://home.no/eliizar/000_0372.JPG http://home.no/eliizar/000_0369.JPG (det är inte jag på bilderna) lite publik fick vi också Bra, man ser inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Man ser inte ett skit. Terrorysta: Hur kunde du få en Trojan genom att klicka på en länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Man ser inte ett skit. Terrorysta: Hur kunde du få en Trojan genom att klicka på en länk? Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Nån keylogger skit var det iaf...om nu inte mitt virus-skydd har fel. Kan annars vara en ren tillfällighet att den kom upp just då, sry isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Man ser inte ett skit. Sorry att bilderna blev så dåliga, men om man kollar riktigt noga längst upp till höger på skärmen så ser ni klockan och vapen grejen, kanske inte så mycket att se på men det bevisar iaf att inte bilderna är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vad då virus? Va? Förresten så ser man ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Skit bilder men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 fan va fjantigt, vad är det där förnågot, en vit bioduk. Ok man ser lite av klockan och sånt, so? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 fan va fjantigt, vad är det där förnågot, en vit bioduk. Ok man ser lite av klockan och sånt, so?läser du inte vad jag skriver Sorry att bilderna blev så dåliga, men om man kollar riktigt noga längst upp till höger på skärmen så ser ni klockan och vapen grejen, kanske inte så mycket att se på men det bevisar iaf att inte bilderna är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Liten duk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Men kom igen nu, så jämra taskiga ni är. Gör bättre själv. Btw. Vill ni se lite GTA så spela själv... Edit. ...och om ni inte har det och ändå är så sugna att ni hänger och spammar loss på ett forum gällande spelet så borde ni skrammla ihop det ni har och köpa det. Redigerad 11 december, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Men kom igen nu, så jämra taskiga ni är. Gör bättre själv. Btw. Vill ni se lite GTA så spela själv... Edit. ...och om ni inte har det och ändå är så sugna att ni hänger och spammar loss på ett forum gällande spelet så borde ni skrammla ihop det ni har och köpa det. the wise man has spoken men seriöst? va klagar ni på? han lirar GTA på bioduk och har bevisat det.. sluta grina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) men seriöst? va klagar ni på? han lirar GTA på bioduk och har bevisat det.. sluta grina Exakt, och vad hade ni för jämra förväntingar? Låter som om det skulle vara årets händelse. Han lirar GTA på bioduk och har bevisat det.. sluta grina. Btw. Verkade vara skön stämning på bilderna! Redigerad 11 december, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vad har en vit bioduk med San Andreas att göra? Passar bättre i allmäna topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Va fan, spelar ni i en idrotts hall? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Varför lägga upp så dåliga bilder? Man ser ju ingenting iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts