P-C Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 VOTE: CJ ..fast CJ blir ändå som en liten skolflicka såfort han får en pistol mot huvet... Jaha oj då.. du skulle ju såklart bara slå till han med pistolen eller nåt sånt.. wow va cool du är! vote: CJ är en wannabe-gangsta! Tommy V for President! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jaha oj då.. du skulle ju såklart bara slå till han med pistolen eller nåt sånt.. wow va cool du är! vote: CJ är en wannabe-gangsta! Tommy V for President! Tror inte det var det han menade, han antydde nog mer¨på att Tommy V aldrig visar rädsla i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 VOTE: Tommy så klart skönast kille att gå runt och döda andra med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 VOTE:Tommy vercetti e klart skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Vote: tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vem är på och moddar CJ till Vercetti när San Andreas släpps på PC 10 Juni =) Jag ska ladda upp skinnet här sen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 GTA 3-"Mute". En tystlåten och kall typ, passar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 C.J. Man kan ju ändra honom nästan hur man vill Vote: Tommy Vercetti Jo men det spelet är ju samtidigt nyare också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Det gtaspel som gjorde mig mest förälskad var ju gamla goda GTA3. Började liksom spela gta genom det. Nu har jag ju självklart spelat San Andreas som mest och har då börjat gilla CJ. Det är enbart för att det är ett nytt spel med ny karaktär och nya rörelser, vilket gör att det hela känns lite roligare, men skulle jag få välja karaktär i nästa gta skulle jag valt Claude från gta3 Det är ändå Claude som gjorde gta till just gta, har liksom inte haft samma känsla sen dess.. Vote: Claude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[sHad0w] Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 CJ och Vercetti äger.. GTA3 snubben är lite för tyst för min smak.. Vote: Carl "CJ" Johnson HAHAHAH Håller med till 100%!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[sHad0w] Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 VOTE: CJ ..fast CJ blir ändå som en liten skolflicka såfort han får en pistol mot huvet... HAHAHA Håller med till 100%!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Tommy är lätt bäst ! han är alltid lika lugn vad som än händer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vote:Tommy äger alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Vote:Claude Dem bästa och grymmaste killen, bara synd att han är stum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Gta 3 snubben (en tyst och tråkig jävel) Vercetti (Cool o kul) CJ (bäst gjord) Vote: tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 !TOMMY TOMMY TOMMY TOMMY TOMMY han är liksom bara !BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Tommy & "(Tysta GTA3 Snubben)" Är samma Snubbe... Pucko... Pucko... Pucko... //Alexzander Redigerad 12 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) :::::::::::: Redigerad 8 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 :::::::::::: Vad i hela.. har du fått det ifrån? Pucko? Man kan ju undra vem som är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts