Gäst Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hellu!! CJ är ju coolast....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Lätt Tommy Vercetti, han är så jävla ball!! Värsta Tony Montana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Tommy är coolast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 GTA3 snubben heter faktiskt CLAUDE. Det sa Catalina när hon råkade ringa fel till CJ. För övrigt är CJ bäst för han har stil och klass. En riktigt OG. CJ? stil?... klass? hmmm vet inte om du har tänkt på det här, hur klassigt är det att vara otrogen t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) CJ bangar ju på fight mot fido Gör han? Synd att han gjorde det. annars skulle jag döda honom så hade det aldrig kommit ett GTA3. Nexy_Hoody.zip Redigerad 25 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Har varit roligast att spela med Tommy Vercetti, fast jag antar att CJ är roligare. Vote: Tommy Vercetti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tommy är den coolaste karaktären....Fast det är ju roligare ätt spela som C.J. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vote: Tommt "TV" ((:!!!) Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vote:GTA3 Snubben Jag tycker att dom spel där huvudkaraktären inte pratar är bäst. Typ Zelda alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote:CJ han är klart grymmast tänk alla hans repliker är så härliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote:CJ han är klart grymmast tänk alla hans repliker är så härliga. Menar du allt meningslöst ghetto-talk... bullshit... Vercetti är HÅRD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 gta3-snubben. dom borde gör ett till gta-spel där han e med så man kan få höra han prata! ALDRIG då skulle inte jag skaffa det... det är ju själva grejjen med honom.. p.s. ni som säger att han heter Claude.. get a grip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Mr. V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 CJ heelt klart hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote:CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 C.J. Man kan ju ändra honom nästan hur man villHåller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Vote;CJ Redigerad 6 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Är inte catalina den som skjuter claude i början av gta3 ? liknar henne... tycker jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vote: Tommy vercetti Han är den häftigaste enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Diggar mest GTA 3 dude grymmast, han pratar inget...ödslar ingen tid med sina offer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts