kollar_runt Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag tycker att Tommy V är skönast, scarface lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag tycker faktiskt att GTA3- snubben är skönast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 tommy lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 VOTE: CJ ..fast CJ blir ändå som en liten skolflicka såfort han får en pistol mot huvet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 CJ och Vercetti äger.. GTA3 snubben är lite för tyst för min smak.. Vote: Carl "CJ" Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jaa, tommys röst är ju skönast. Ray liotta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 iförsig, CJ rör sig snyggare, men annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag tycker faktiskt att GTA3- snubben är skönast... offtopic: haha ahha skönast bra ord vars tog du honom på toaletten eller ? i sängen :P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jag trodde att "gta3 snubben" var tommy. har ioförsig inte gta3 har bara hyrt det 2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 hehe vice city snubben och gta 3 snubben är väll samma person?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 hehe vice city snubben och gta 3 snubben är väll samma person?? hehe Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Tommy Vercetti är mer min stil. Skönast kommentarer och röst. Som sagt Ray Liotta. Ett nytt GTA med Vercetti skulle vara kul. Vote: Vercetti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vote: Mr Vercetti men Cj verkar vara mer inteligent.. eller "streetsmart" fast coolast (för cool betyder ju trots allt lugn) e Fido aka Gta3 dude aka Claude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 hehe Nej. hehe Nej. nehe, du vet säkert bättre än mig men fan va jobbigt att man har gått omkring och trott det hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 vote : CJ så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 vote: tommy verceti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 C.J. Man kan ju ändra honom nästan hur man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 VOTE: CJ lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 ingen av de e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 gta3-snubben. dom borde gör ett till gta-spel där han e med så man kan få höra han prata! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts