Richard_I Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Moahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Såhär ligger det till: GTA San Andreas skivan buggar sönder de flesta ps2. min gamla version av ps2 hade gått som en klocka hela tiden tills jag skaffade gta sa, då började det låta kostigt typ raspa på insidan sen var det "read disc error" inga skivor överhuvudtaget fungerade. testade då med rengöringsskiva som ps2et förstörde helt och hållet, plockade ner det och rensade laserlinsen osv. TILL NU NÄR JAG KÖPTE DET NYA PS2ET, NU FUNKAR DET FINFINT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Skyll inte på spelet, det är ni som inte kan förvara och använda en PS2 för att vara ärlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Såhär ligger det till: GTA San Andreas skivan buggar sönder de flesta ps2. min gamla version av ps2 hade gått som en klocka hela tiden tills jag skaffade gta sa, då började det låta kostigt typ raspa på insidan sen var det "read disc error" inga skivor överhuvudtaget fungerade. testade då med rengöringsskiva som ps2et förstörde helt och hållet, plockade ner det och rensade laserlinsen osv. TILL NU NÄR JAG KÖPTE DET NYA PS2ET, NU FUNKAR DET FINFINT TACK! det händer samma sak för mig .. konstiga ljud jag aldrig hört förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Skyll inte på spelet, det är ni som inte kan förvara och använda en PS2 för att vara ärlig... Arman Arman Arman... Lek inte smart.. Har sett dina korkade TOPICS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W1zp Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 En annan sak hände för mig på missonet End of line då när brandbilen hade ramlat ner från bron då har man klarat missionet och bilden blev helt svart sen så låste den sig där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Precis innan sweet hoppar på brandbilen så stannade mitt SA också.. det hände 2ggr för mig innan jag klarade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Blir så för mig oxo ibland, det e pga att min skiva e repig (lånade ut den till en polare ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Såhär ligger det till: GTA San Andreas skivan buggar sönder de flesta ps2. min gamla version av ps2 hade gått som en klocka hela tiden tills jag skaffade gta sa, då började det låta kostigt typ raspa på insidan sen var det "read disc error" inga skivor överhuvudtaget fungerade. Samma sak händer ibland för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Skyll inte på spelet, det är ni som inte kan förvara och använda en PS2 för att vara ärlig... Man behöver inte kunna förvara, San Andreas är väldigt nytt och svårt för en PS2:a. Ring till PS2 support och fråga, dom säger att dom gammla PS2 konsollerna har problem med SA och så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Arman Arman Arman... Lek inte smart.. Har sett dina korkade TOPICS! Vilka korkade topics...? Ge ett bra exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EternalK Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Mitt Ps2 la av igår, när jag skulle göra ett av det sista uppdragen i Las Venturas. nu funkar inga spel / filmer alls . är det lasern som måste rengöras, eller är det bara att köpa nytt Ps2 ? Redigerad 5 juni, 2005 av EternalK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Köp en rengörings cd! Det kostar runt en 100-lapp tror jag! Finns bla. på chlasolsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EternalK Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag har precis samma problem som Yostakka hade och hans ps2 förstörde rengörnings cdn.. men vafan, får väl pröva endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Inte bråka nu e ni snälla=) .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts