GTA3 freak Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vad heter den där gammla låten med Wyclif Jean som går så här: Called up my momma told her im in love with a strippa, yo! Typ Perfect Gentleman kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Typ Perfect Gentleman kanske? Tänkte jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 jag söker en låt. det är reklam för en mobil (Tror Sony Ericsson) Det är en gammal hiphoplåt och det är nått visslande ljud. Mobilen står som ett upponervänt V på reklamen. Du menar Cypress Hill - Insane In The brain ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Jag söker låt ifrån reklam! Reklamen är för Rädda Barnen. Kameran börjar långt inne i nåt man inte vet vad det är, zoomar ut mer och mer och till sist ut genom mynningen på en pansarvagnskanon. Sen sjunger nån väldigt spejsad röst I love u "eeej leeeive yiiii"... Vem har gjort låten och vad heter den? EDIT: Den visade sig vara specialskriven för just reklamen i fråga. Finns som högst 1-minut klipp... + att rösten var en elgitarr. Synd... Redigerad 29 december, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts