Always_Mongo Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Undrar vad låten som är på den där reklamen då den där snubben står och säger att han kan göra kaffe innan irländarna börjar sjunga med i låten som spelas! Vad heter då den låten de sjunger med till? Dom sjunger något så här tror jag "No day ever, no day ever no more" eller något sånt.. låten heter: wild rover EDIT: men vet någon vart man kan få tag på låten på nya nokia reklamen?? Redigerad 17 december, 2004 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Det var någon som efterlyste denna låten förut, Den är i börjar av Vodafone reklamen och i slutet.. Dom sjunger Globalistic go balistic eller nått (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) hmm... prova att maila nokia ?? dom vet nog säkert.. blir nog ganska svårt att få tag i den låten eftersom de är en låt som jag tror är skapad bara för Nokia -telefon reklamen.. Mvh/Martin Har du läst tidigare inlägg? Nokiareklamens låt ska tydligen vara "Björn Svin - Mer ström" men med norska ö. Eller stämmer inte denna informationen? Redigerad 17 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Har du läst tidigare inlägg? Eller stämmer inte denna informationen? undrar också det, har inte testat om det är den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 När freddy vs jason e slut o den texten kommer fram ni vet, låten som går där efterlsyer ja.. nån som vet va den heter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Den där låten "I love you baby and if it's......" Vad heter den och vem har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Mr.M undrar jag med den e rätt ball ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 jag söker en låt. det är reklam för en mobil (Tror Sony Ericsson) Det är en gammal hiphoplåt och det är nått visslande ljud. Mobilen står som ett upponervänt V på reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 minns absolut inget mer, än att det är en rocklåt och en tjej sjunger. "I give a damm about reputation!" stavfel tror jag, snälla någon som vet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jag hittade ingen topic om efterlysta filmer och jag tänkte att söka hära istället för att skapa en ny topic. Skådespelare:Jim Carrey. Handling:Jim carrey är inte Jim Carrey i den här filmen utan en skådespelare och när han var liten stog han och hoppade i sängen och hans pappa sa åt honom att han skulle uppträda för riktig publik och inte för en vägg. Senare när han blev vuxen blev han en mkt kändkomiker och fick cancer m.m. I något moment i filmen så kommer han in på scenen och sedan kommer den han brukar vara (en utklädd kille) men det var hans kompis och det blir mkt prat om den händelsen. Sen minns jag inte mkt mer. Musik till filmen: Man on the moon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Filmen heter.. *trumvirvel* Man on the moon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 minns absolut inget mer, än att det är en rocklåt och en tjej sjunger. "I give a damm about reputation!" stavfel tror jag, snälla någon som vet? :'( Vet att det är Joan Jett som gjort låten, men vad låten heter har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Bad Reputation hette den, tack dräng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Filmen heter.. *trumvirvel* Man on the moon. Jag visste det. Men det var för enkelt för att va sant ! Tack iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 vad heter låten och dom som gjort låten som går i början av... Gone in 60 seconds? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ZZ top - Lowrider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Menar du Moby - Flower? Går så här: Green Sally up Green Sally down Lift and squat Gotta tear the ground (8x) Ol' Miss Lucy's dead and gone Left me hear to weep and moan Och så fortsätter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 det var Flower. (power!) tack, laddar hem lowrider också! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 vad heter låten i johnny english när gubben ska bli krönt och de tar fel skiva så man ser johnny dasna till låten. vilken låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vad heter den där gammla låten med Wyclif Jean som går så här: Called up my momma told her im in love with a strippa, yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts