Karatemorfar Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag söker fortfarande efter Nokia reklamen låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag söker fortfarande efter Nokia reklamen låten. samma här, den e grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 samma här, den e grym Argh den är hemsk, tycker iaf jag Jag undrar vad låten som spelas på introt på Brothers In Arms hemsida heter! www.brothersinarmsgame.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hatkoff Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 tack mons, hörde fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 vad heter den låten på K-dst på san andreas , låten är ganska lugn och i början sjunger han typ : if im leaving tommorow..... någon som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 vad heter den låten på K-dst på san andreas , låten är ganska lugn och i början sjunger han typ : if im leaving tommorow..... någon som vet ? Låtlista från K-DST: 01 - K-DST - Jingle 02 - Creedence Clearwater Revival - Green River 03 - Boston - Smokin' 04 - Joe Cocker - Woman to Woman 05 - America - A Horse With No Name 06 - K-DST - Jingle 2 07 - Humble Pie - Get Down To It 08 - Rod Stewart - Young Turks 09 - K-DST - Jingle 3 10 - Tom Petty - Running Down A Dream 11 - David Bowie - Somebody Up There Likes Me 12 - K-DST - Jingle 4 13 - Toto - Hold The Line 14 - Grand Funk Railroad - Some Kind of Wonderful 15 - Kiss - Strutter 16 - K-DST - Jingle 5 17 - Billy Idol - White Wedding 18 - K-DST - Jingle 6 19 - Eddie Money - Two Tickets To Paradise 20 - The Who - Eminence Front 21 - K-DST - Jingle 7 22 - Lynyrd Skynyrd - Free Bird 23 - Heart - Barracuda 24 - K-DST - Jingle 8 25 - Foghat - Slow Ride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 vad heter den låten på K-dst på san andreas , låten är ganska lugn och i början sjunger han typ : if im leaving tommorow..... Lynyrd Skynyrd - Free Bird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Topp3 : Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Finns en låt som antagligen heter "Var ska vi sova i natt?". Killen som sjunger den gör det på skånska. Jag undrar vad den franska versionen heter samt vart man kan få tag på den. Den versionen är bättre Låten finns med i den eminenta filmen Switchblade Romance. Redigerad 13 december, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Nokiareklamens låt ska tydligen vara "Björn Svin - Mer ström" men med norska ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vill ha namnet/artisten till en raplåt... mörk som sjunger... melodin är densamma som till "knutbylåten", om ni kanske har hört den... refrengen: "Hey boy, get your rocks on" .... tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det är Teddybears STHLM, kommer dock inte ihåg vad låten hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vill ha namnet/artisten till en raplåt... mörk som sjunger... melodin är densamma som till "knutbylåten", om ni kanske har hört den... refrengen: "Hey boy, get your rocks on" .... tror jag Testat Teddybears STHLM - Hey boy ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 är ni säkra att det är teddybears sthlm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Luddee : Japp men heter dom inte Teddybear sthlm och inte teddybears ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Luddee : Japp men heter dom inte Teddybear sthlm och inte teddybears ? helt rätt, Teddybear Sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 är ni säkra att det är teddybears sthlm? Jag tänkte också de först, för jag visste inte att han var med där =S. Men det är de visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Siana : ha som sjunger är inte med i Själva Teddybear sthlm...... Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Undrar vad låten som är på den där reklamen då den där snubben står och säger att han kan göra kaffe innan irländarna börjar sjunga med i låten som spelas! Vad heter då den låten de sjunger med till? Dom sjunger något så här tror jag "No day ever, no day ever no more" eller något sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag söker fortfarande efter Nokia reklamen låten. hmm... prova att maila nokia ?? dom vet nog säkert.. blir nog ganska svårt att få tag i den låten eftersom de är en låt som jag tror är skapad bara för Nokia -telefon reklamen.. Mvh/Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts