Smoke Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Någon som kan hjälpa mig med uppdraget Dam and Blast, Det står att man ska flyga till jump point over the dam, Jag flyger dit men ingenting händer? Någon som vet vad man ska göra?? Ps. Är end of the line sista uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Du ska flyga igenom en Corona.. åk så högt så att den gula pricken är en fyrkant.. Sen hoppar du fallskärm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Lånar tråden lite.. För mig är det omöjligt att komma tillräckligt högt upp. Jag kollade igenom de gamla trådarna, och där stod det att man måste börja stiga direkt eller något sånt, men det går ändå inte. Måste man ha hög flight skill eller är det bara jag som är sopig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det är bara att stiga stadigt, sen cirkulera runt coronan tills du är tillräckligt högt upp, sen är det bara att hoppa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 jg tror faktiskt att du är sopig... hehe skojja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 du Topp3, det e svårt att se den där ringen, iallafall för mig! Byt kamera vinkeln när du närmar dig målet så du får en stor överblick så ser du på vilken höjd du ska vara! Det funka för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts