Cortez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Gillade inte Pantera, men det är alltid synd när en bra musiker försvinner. Hur kom snubben in med pistol på konserten? R.I.P. EDIT* Det där med Tupac är inte direkt samma sak enligt mig. Och det var inget hot utan ett skämt, kan du inte ta sånt, så gå och DÖ jaja, ska inte skämta så Exakt vad är inte samma sak? Tupac blev skjuten precis som Dimebag.(Eller blev han det?...) *EDIT* P.S Gå och DÖ! Redigerad 11 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Tupac blev ju skjuten i sin bil... R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Exakt vad är inte samma sak? Tupac blev skjuten precis som Dimebag.(Eller blev han det?...) *EDIT* P.S Gå och DÖ! Dimebag gjorde musiken "själv", jag tycker inte rap hip hop trance techno och sånt är musik enligt mig... Dimebag var också i ett band som höll längre än tre år... Kanske bara tycker så eftersom jag har större respekt för de som gör musiken själva, t.ex gitarrer trummor etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Tupac blev ju skjuten i sin bil... R.I.P Ja, det vet jag också. Han kom i bråk under boxningsmatchen Tyson(som var gammal barndomsvän till honom) mot nån snubbe. Senare ute på parkeringen blev han attackerad, men inte träffad. Det sägs att han inte blev träffad förräns han var i bilen. Dock så är chansen större att han lever än är död. Förklara annars varför DR Records gav ut en FAKEbild på 2pac på obduktionsbord? Visa den riktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Visa du fakebilden först. Än en gång, R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Dimebag gjorde musiken "själv", jag tycker inte rap hip hop trance techno och sånt är musik enligt mig... Dimebag var också i ett band som höll längre än tre år... Kanske bara tycker så eftersom jag har större respekt för de som gör musiken själva, t.ex gitarrer trummor etc. Jasså varför skulle dom inte göra musiken själv då? Är inte en dator som står och rappar du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Glöm inte att skriva R.I.P också.. R.I.P igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Fakebilden är borta från nätet då flera kollade på bilden och påpekade att det inte alls var Tupac, och massvis av gamla fans från Tupac ringde upp DR records och undrar varför de ger ut fakebilder. En väldigt gammal bild som ska ha tagits efter han är "död", finns dock här Artiklar finns att ses här Redigerad 11 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jasså varför skulle dom inte göra musiken själv då? Är inte en dator som står och rappar du vet. Nej men det gör inte beaten själv. Jag tycekr att en beat kan man göra på max 5 månader. Lära sig spela gitarr riktigt bra tar mer än 5 år. Rap och sånt är en mycket lättare musikstil. Lyssnade på rap och sånt förut med. Men jag föredrar rock. Inge svårt och lära sig rappa enligt mig. Precis som Britney Spears. Skulle inte datorerna finnas skulle hon troligen inte vara skit rik etc. Står alltid hur bra hon sjunger etc. Men står aldrig vem som gjort musiken etc. Och ifall det gör det så är det med mini text. RIP DIMEBAG DARREL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Men håll inte på och bråka i den här topicen, ni hedrar inte direkt Dime genom att babbla om andra artister och stilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 R.I.P Har aldrig hört han förr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vila I Fred Har ingen aning om vem han var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 R.I.P :'( Han var ju en bra gittarst :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Nej men det gör inte beaten själv. Jag tycekr att en beat kan man göra på max 5 månader. Lära sig spela gitarr riktigt bra tar mer än 5 år. Rap och sånt är en mycket lättare musikstil. Lyssnade på rap och sånt förut med. Men jag föredrar rock. Inge svårt och lära sig rappa enligt mig. Precis som Britney Spears. Skulle inte datorerna finnas skulle hon troligen inte vara skit rik etc. Står alltid hur bra hon sjunger etc. Men står aldrig vem som gjort musiken etc. Och ifall det gör det så är det med mini text. RIP DIMEBAG DARREL DJs kallas dom som gör beatet. men jag förstår att alla hårdrockare sjunger, spelar gitarr, spelar trummor, etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 DJs kallas dom som gör beatet. men jag förstår att alla hårdrockare sjunger, spelar gitarr, spelar trummor, etc? W0rd, Det är som att säga att han som sjunger i bandet ska spela instrumment också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 DJs kallas dom som gör beatet. men jag förstår att alla hårdrockare sjunger, spelar gitarr, spelar trummor, etc? Vet du vad Eminems eller DMX's DJ heter? Man kallar inte DMX eller någon av dessa band. Hur ofta är just den DJ'n på en konsert?, I ett band delar alla på pengarna etc. Kan inte förklara men jag tycker iaf så. Man kan inte argumentera om åsikter. Aja, Slut tjafsat, håller med Skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Vet du vad Eminems eller DMX's DJ heter? Man kallar inte DMX eller någon av dessa band. Hur ofta är just den DJ'n på en konsert?, I ett band delar alla på pengarna etc. Kan inte förklara men jag tycker iaf så. Man kan inte argumentera om åsikter. Aja, Slut tjafsat, håller med Skribb. DMX och Eminem är inga band så det blir lite svårt dör "dom" att dela pengarna med sig själva. Oftast skriver även artisterna beaten tillsammans med någon annan. Om det är en rapgrupp så brukar det vara en eller några på vocal och nån annan som gör beat. Typ som ett crew, där gör man det mesta inom hiphoppens fyra element. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 R . I . P :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts