eric_ostlund Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 hur rekryterar man dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Du måste ha tillräckligt med respekt men det är fett enkelt att få. Sen går du bara fram till en gängmedlem, autosiktar på honom utan att ha framme något vapen och trycker uppåt med pilarna OBS inte anologen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 spellar ingen roll, kan sikta med vapen oxå! Det är faktiskt bättre att sikta med vapen för annars måste du gå nära dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Du måste ha tillräckligt med respekt men det är fett enkelt att få. Sen går du bara fram till en gängmedlem, autosiktar på honom utan att ha framme något vapen och trycker uppåt med pilarna OBS inte anologen Jag är på uppdraget "Los Desperados" där det står att man ska rekrytera sina medlemmar.. Ah, och jag har fullt i respekt, men dom vill inte följa med mig och dom skjuter bara på mig ibland, varför det? ;/ Det går ju inte och göra det uppdraget om dom inte vill följa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag är på uppdraget "Los Desperados" där det står att man ska rekrytera sina medlemmar.. Ah, och jag har fullt i respekt, men dom vill inte följa med mig och dom skjuter bara på mig ibland, varför det? ;/ Det går ju inte och göra det uppdraget om dom inte vill följa med. går du fram till personer med gröna kläder.. många personer i los santos är beväpnade och om du siktar på dom (t ex drugdealers) så skjuter dom dig.. du måste sikta på rätt sorts gubbar och direkt när du gjort rätt kommer en liten mätare upp i vänstra hörnet.. om du sen går en bit ifrån och vill att dom ska skynda sej så trycker du på upp-pilen igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 går du fram till personer med gröna kläder.. många personer i los santos är beväpnade och om du siktar på dom (t ex drugdealers) så skjuter dom dig.. du måste sikta på rätt sorts gubbar och direkt när du gjort rätt kommer en liten mätare upp i vänstra hörnet.. om du sen går en bit ifrån och vill att dom ska skynda sej så trycker du på upp-pilen igen Drugdealers skjuter på mina gängmedlemmar ju. Ja, jag vet hur dom ser ut. Grön hood-tröja, gröna byxor, typ vita skor? Och sen finns det andra gröna också.. Men det är så jäkla irriterande att spela, alla skjuter ju bara på en, och vad man än gör får man snutjäveln efter sig och så dör man, det är ju helt omöjligt att göra något! Jag siktar, men med vilken analog knapp ska man trycka på? Den högra eller vänstra? Det här börjar bli irriterande som sagt.. Jag SIKTAR, men de vill inte följa med mig.. Gaaaah! Hoppas du kan ge mig något bra svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Drugdealers skjuter på mina gängmedlemmar ju. Ja, jag vet hur dom ser ut. Grön hood-tröja, gröna byxor, typ vita skor? Och sen finns det andra gröna också.. Men det är så jäkla irriterande att spela, alla skjuter ju bara på en, och vad man än gör får man snutjäveln efter sig och så dör man, det är ju helt omöjligt att göra något! Jag siktar, men med vilken analog knapp ska man trycka på? Den högra eller vänstra? Det här börjar bli irriterande som sagt.. Jag SIKTAR, men de vill inte följa med mig.. Gaaaah! Hoppas du kan ge mig något bra svar! du ska inte hålla på med någon analog.. du ska trycka upp på STYRKORSET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 du ska inte hålla på med någon analog.. du ska trycka upp på STYRKORSET Det vet jag ju att man ska! Inte med pilarna som är på tvspelskontrollen, utan den man t.ex kör med.. Vilken av dem är det jag ska trycka uppåt för att kunna rekrytera? Jag har provat båda, men ingen av dem fungerar ju ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 autosikta på en Groove street dräng, tryck översta pilknappen. voila, du har en neger! funkar det verkligen inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Översta pilknappen? Inte den där styrmojängen då? Haha. Jag har lagt ner mitt PS2 i kartongen nu, men jag spelar imorgon, provar då Om inte, så skriver jag igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Översta pilknappen? Inte den där styrmojängen då? Haha. Jag har lagt ner mitt PS2 i kartongen nu, men jag spelar imorgon, provar då Om inte, så skriver jag igen! Frågan är bara varför du har lagt ner den i katongen igen? hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Frågan är bara varför du har lagt ner den i katongen igen? hmm Därför jag ska bo hos min moster på Södermalm i en vecka nu, därför har jag packat ner min älskling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Det vet jag ju att man ska! Inte med pilarna som är på tvspelskontrollen, utan den man t.ex kör med.. Vilken av dem är det jag ska trycka uppåt för att kunna rekrytera? Jag har provat båda, men ingen av dem fungerar ju ! Styrkorset är pilarna - Analogen är spakarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Styrkorset är pilarna - Analogen är spakarna... Styrkorset? Alltså, de man körde med förut? Nu kör man ju med spakarna.. Men det är styrkorset man ska använda när man ska rekrytera menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 det menar han ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 det menar han ja... Jaha, okej. Jag blandar ihop ganska lätt vad som är vad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 hur kan ni säga "styrkorset"? låter knäppt! jag säger pilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 hur kan ni säga "styrkorset"? låter knäppt! jag säger pilarna. Men man styr ju inte nu med pilarna.. Utan med.. öhm.. Vad fan heter det? Styrkorset! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts