skaeG Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 hej! nu är det såhär att jag har en fråga... När man kommer tillbax till LS och man ska ta tillbaka sina hoods för attt fortätta med uppdragen hos Den där killen (kommer ej ihåg namnet) Måste mnan få hela LS och bli grönt eller bara nåra... Lr finns det nått annat säött och klara det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Du gör så att det är ca 35% det gjorde jag, då ringde Sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Du gör så att det är ca 35% det gjorde jag, då ringde Sweet. Hm, men jag har 46 % och jag är på Los Desperados.. Men jag kan inte rekrytera medlemmarna? Eller få in dom i bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Du gör så att det är ca 35% det gjorde jag, då ringde Sweet. Asså jag har gjort ca 50% av spelet om det är det du menar? Jag menar när jag kommer tillbax från LV till LS och det är KAOS i hela LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jo, men om du går in på stats så trycker du på gangs, där inne står det procenten. Men jag är inte säker, är det som Bastard säger så är det kanske 50%. Men testa och hem till Sweet. Går inte det så är det bara att fortsätta tills han ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jo, men om du går in på stats så trycker du på gangs, där inne står det procenten. Men jag är inte säker, är det som Bastard säger så är det kanske 50%. Men testa och hem till Sweet. Går inte det så är det bara att fortsätta tills han ringer. jasså.. visste inte det :"> Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts