jonasjonas Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 kan man råna typ banker, 24-7 och liknande? eller är jag helt ute och cyklar? kan man göra inbrott i hus med en van? eller cyklar jag fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Göra inbrott kan man. Måste ha en svart van (Finns pakerad vid gymmet i Los Santos. Tryck R3 för att börja efter 20:00). Råna banker och 24-7 vet jag inte. R* har lovat oss det och det finna uppdrag man ska göra det men om man kan göra det annars också vet jag inte, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasjonas Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 ok är det bara med den vanen som man kan göra det? jag har letat där men hittade den inte...men tack endå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 ok är det bara med den vanen som man kan göra det? jag har letat där men hittade den inte...men tack endå... Ja, bara den sorten. Finns parkerad på gården som ligger söder om gymmet. Mellan de ljusblåa lägenhets husen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Göra inbrott kan man. Måste ha en svart van (Finns pakerad vid gymmet i Los Santos. Tryck R3 för att börja efter 20:00). Råna banker och 24-7 vet jag inte. R* har lovat oss det och det finna uppdrag man ska göra det men om man kan göra det annars också vet jag inte, tyvärr. det finns också en i san fiero vid bil skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts