darkjak Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 VOTE:NFS: Roadchallenge 2 RC är mitt favvoNFS. Skulle va kul med en grafisk uppgradering, o några nya bilar (FORD MUSTANG GT). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Aldrig sett Underground 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Aldrig sett Underground 3. hem menar vilket du skulel köpa om det skulle komma. Inget av dom där finns ju typ :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Nfsu:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 NFSU 3 så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 NFSU 3 är det sista spel jag skulle vilja ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 NFSU 3 är det sista spel jag skulle vilja ha... du ja men inte alla ándra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 du ja men inte alla ándra! Nej? Jag talade bara för mig själv! Och sen tror jag inte att alla vill att det ska komma, de 2 tidigare suger ju... Men som sagt, jag talar bara för mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 när kommer NFS U 3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) du ja men inte alla ándra! jag skulle inte heller vilja ha NFSU3 mest.. NFSU spelen är så överskattade. Gillar hot pursuit 2 mkt bättre och klassikern nfs 3 hot pursuit. NSFU tröttnar man på fan så mkt snabbare. alltid natt (jag vet att det hör till men ändå), för lite miljöskillnader. Mycket skönare att glida runt i en bil på landsvägar, helst på dagen så man ser hur fina bilarna är Redigerad 10 december, 2004 av DistortionSleep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag skulle inte heller vilja ha NFSU3 mest.. NFSU spelen är så överskattade. Gillar hot pursuit 2 mkt bättre och klassikern nfs 3 hot pursuit. NSFU tröttnar man på fan så mkt snabbare. alltid natt (jag vet att det hör till men ändå), för lite miljöskillnader. Mycket skönare att glida runt i en bil på landsvägar, helst på dagen så man ser hur fina bilarna är Man KAN köra omkring på landsvägar i tvåan (eller närmare bestämt: skogar, men man får se EN bondgård). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 när kommer NFS U 3?? ahh, det står såna NFSU spel som kanske skulle komma ut i framtiden. Och vilket av dom skulle du vilja ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nej? Jag talade bara för mig själv! Och sen tror jag inte att alla vill att det ska komma, de 2 tidigare suger ju... Men som sagt, jag talar bara för mig själv. sry men jag älskar bara Underground spelen men det är jag. Och det är jävla tur att smaken är delad lika som baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts