Jump to content

Vilket NFS skulle du helst köpa?

darkjak
 Share

Vilket av nedanstående NFS skulle du helst köpa?  

31 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

du ja men inte alla ándra!

jag skulle inte heller vilja ha NFSU3 mest.. NFSU spelen är så överskattade. Gillar hot pursuit 2 mkt bättre och klassikern nfs 3 hot pursuit. NSFU tröttnar man på fan så mkt snabbare. alltid natt (jag vet att det hör till men ändå), för lite miljöskillnader. Mycket skönare att glida runt i en bil på landsvägar, helst på dagen så man ser hur fina bilarna är :lol:

Redigerad av DistortionSleep
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skulle inte heller vilja ha NFSU3 mest.. NFSU spelen är så överskattade. Gillar hot pursuit 2 mkt bättre och klassikern nfs 3 hot pursuit. NSFU tröttnar man på fan så mkt snabbare. alltid natt (jag vet att det hör till men ändå), för lite miljöskillnader. Mycket skönare att glida runt i en bil på landsvägar, helst på dagen så man ser hur fina bilarna är :wub:

Man KAN köra omkring på landsvägar i tvåan (eller närmare bestämt: skogar, men man får se EN bondgård).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor