pixi Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Somsagt. När jag spelar mafia (och andra spel) Krashar dom efter ja en tio minuter. Vad ska jag göra åt saken? ( spelen är inte nerladdade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 släng bort skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag passar på att skriva ett problem i denna Topic jag också eftersom det känns onödigt att hela tiden starta nya... Jag har problem med ljudet i mellansekvenserna. Jag har den senaste versionen av DirectX och alla andra spel fungerar utmärkt men just ljudet i mellansekvenserna försvinner. Spelet är inte nerladdat utan köpt. Vad kan felet vara? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag passar på att skriva ett problem i denna Topic jag också eftersom det känns onödigt att hela tiden starta nya... Jag har problem med ljudet i mellansekvenserna. Jag har den senaste versionen av DirectX och alla andra spel fungerar utmärkt men just ljudet i mellansekvenserna försvinner. Spelet är inte nerladdat utan köpt. Vad kan felet vara? Tack på förhand Prova med att ladda ner och installera Patch 1.1 till Mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tack för tipset, ska genast kolla upp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Men ingen kan svar apå min fråga? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Du kanske har gamla drivrutiner. kolla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Din data kanske inte klara av Mafia... ladda ner drivrutiner till grafikkortet (OPS! ta bort dom gamla först annars kan det bli problem) fixa nya directx eller ring nån support Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts