Vice. Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Grove 4 life!!!! Faen, jag kolar ju hela tiden! SJUKT svårt! Tar ett oråde o dör på nästa?! Har nån nått bra tipps!? Försökt med alla tänkbara strategier, stå rakt upp och ner o peppra, gömma mig, ducka, skjuta, ducka skjuta och springa skjuta springa lite till o skjuta igen. Men inget fungar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 skjut dom med bazooka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 hmm, ja det kan jag ju prova! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 använd minigunen som du hittar på tåg bron mellan sf och lv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 tack så mycket! Får prova igen när jag kommer hem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 köp granater och m4! det gör jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! Snubben skrev ju inget taskigt, bara lite fel.. Vad gör det? Ska du komma hit och vara viktigpetter nu plötsligt? Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Nej nej, bara gav en påminnelse Taskig skrivning menas ju som felstavning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasjonas Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 fan va trött jag är på folk som påpekar stavfel...ni fattar väll vad det står eööer ibland så slinbter man på knapparna men vad gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Groomly Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Lättast är att bli hitman med m4 o sen döda alla med den. Glöm inte att köpa Bodyarmor hjälper väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 VA?! snackar ni om mig?! Jag har väl inte skrivigt fel? Var då???!!!! Skulle det vara att jag skrev faen, länst upp?! Om det är det du menar left... så är det meningen. Det är för att jag inte vill svära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 fan va trött jag är på folk som påpekar stavfel...ni fattar väll vad det står eööer ibland så slinbter man på knapparna men vad gör det? Som du då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 left... han var nog ironisk. Tror du inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Nej nej, bara gav en påminnelse Taskig skrivning menas ju som felstavning. Det gör det väl inte alls? Hur kan det vara samma sak som att skriva fel? Visst, det finns en knapp att ta bort de man skriver fel på, men vissa kanske inte orkar eller bryr sig? Jag klagar också, men du behöver ju inte klistra in att man ska skriva ordentligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Ni som vill kan väll fortsätta diskutionen på huruvida taskigt är lika med felskrivning på PM istället för här. Annars skulle väll jag få tips om AK47an. Den är minst lika bra som M4, fast du får fett med ammo av gubbarna som dör. Slipper alltså pröjsa för den över huvud taget. Köp en picka, mucka gräl, ducka *alltid*, och bara röj på. Kom ihåg att du alltid ska ha kameran och CJ riktad åt hållet du inte vill att de ska komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Aaja skit samma, jag skrev det bara. Ska aldrig mer göra det bara för att du ska bli GLAD Bastard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Grove 4 life!!!! Faen, jag kolar ju hela tiden! SJUKT svårt! Tar ett oråde o dör på nästa?! Har nån nått bra tipps!? Försökt med alla tänkbara strategier, stå rakt upp och ner o peppra, gömma mig, ducka, skjuta, ducka skjuta och springa skjuta springa lite till o skjuta igen. Men inget fungar!? Angående dina stavfel, jag är inte bra på att stava, men snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Håller mä totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 bastard, tack. Komigen va?! Vad är detta?! Lågstadiet?! Hur många stavar inte fel ibland?! Snacka om lätt irriterade mäniskor! Två stavfel?! "Område" i mening 1 och "tips" i mening 2!!! Finns folk som har dyselexi vet ni! Finns väl bättre saker vi kan disskutera här på nätet än mina ev. stavfel...?! Finns värre saker folk gör på forummet som är mer värt att disskutera! Wamahams (eller va fan han nu kalla sig) jävla grotthistoria eller TöllsjöJügges fattiga fake whanabe bilder på yetin och smoke som röker på i en stuga samt bilder på en indianby där hans morsa befinner sig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts