SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Det sitter i tårna grabbar. I tårna. Jag är och förblir otrevlig om jag vill. Ser jag någon skriva något elakt en dag så är jag elak hela dagen. Men det har funnits dagar när alla har vart über alles och då även jag varit snäll. (minns att folk reflekterade på det) Låter klokt, ta ut din ilska över alla Jag vet hur det är, har ett temperamanet som inte går att stoppa Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Jo här finns ganska många otrevliga Men sen finns det ju säkert folk som stör sig på mig osv. Precis som det finns folk som stör sig på andra medlemmer EDIT: Folk som tycker att Cortez är jobbig eller tror sig vara bättre än andra? Kan ni dra några exempel? själv tycker jag Cortez är en ganska trevlig prick Och dra inga exempel från Tupac tråden bara Redigerad 21 maj, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Jo här finns ganska många otrevliga Men sen finns det ju säkert folk som stör sig på mig osv. Precis som det finns folk som stör sig på andra medlemmer EDIT: Folk som tycker att Cortez är jobbig eller tror sig vara bättre än andra? Kan ni dra några exempel? själv tycker jag Cortez är en ganska trevlig prick Och dra inga exempel från Tupac tråden bara Cortez verkar som en klok och trevlig grabb. Gillar han även fast han kan vara ganska envis, dock är jag inte som omtyckt , men jag är som jag är och kommer forstätta med det. Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Skriver man långa bra inlägg brukar fler hooka på trenden. Lets try it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag tror inte jag har någonting emot någon på detta forumet faktiskt, ingen som inte blivit bannad eller hybernatad iaf (tex. ERROLLS_TRUMMA, eller vad han hette). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 OM jag nu måste vara otrevlig mot någon här så brukar jag oftast adda den personen på msn o skälla ut honom där ist för att skräpa ner forumet med otrevligheter (försöker självklart att undvika att vara otrevlig över huvud taget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 OM jag nu måste vara otrevlig mot någon här så brukar jag oftast adda den personen på msn o skälla ut honom där ist för att skräpa ner forumet med otrevligheter (försöker självklart att undvika att vara otrevlig över huvud taget) Naaaaww.. Nu gör alla som prydliga Hemulen eller så får ni varningar hela bunten. Muahaha. Diktatur foo life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag har märkt att om nån startar en topic om t.ex. moddelflygplan! ( ) så kommer det genast nån med en komentar som -: Det är bögigt att flyga! (det var ett ex) istället för att låta topicen vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Det är bögigt att flyga! (det var ett ex) istället för att låta topicen vara! Folk tittar för mycket på South Park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag tycker som nån skrev att ni ska vara strängare och kanske dela ut "varningar" till folk som inte sköter sig i forumet. Som personen skrev, välkomna de nya medlemarna lite mer och förklara hur det går till här på forumet och ge dem regler att följa i ett fint mail. Jag är själv inte så mycket till veteran än, så jag "råkar" skriva offtopic saker ibland. (Oftast dock för att jag är nyfiken på svaret.....) Men jag försöker alltid att vara så trevlig som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag har inte något emot någonpå det här forumet(Förutom redrom som är en jävla idiot). Däremot verkar vissa tycka att jag är irriterande, men jag försöker iallafall vara trevlig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Jag har inte något emot någonpå det här forumet(Förutom redrom som är en jävla idiot). Däremot verkar vissa tycka att jag är irriterande, men jag försöker iallafall vara trevlig!! *påminner dig om tobiasnilsson* Redigerad 26 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 *påminner dig om tobiasnilsson* Om vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Om vem? En kille som är arg på gtasajten.Mycket arg. För att grim gjorde ett skin med nazi motiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 2 dagar gamal tråd, äh skitsamma. Jag vill bara säga att gtasajten är ett ganska trevligt forum, förut var det många fjortisar här som trodde dom var bäst på allting. Men enligt mig så har dom försvunnit och det är ett stort plus, jag märker också att det blir mer ordning i forumet nu när Arvid har kommit tillbaka också. För han har väl varit borta ett tag?. Nu när jag även sitter och snackar om moderatorer och så, så tycker jag att en ny SanAndreas mod skulle vara väl till pass, för snart kommer San Andreas till PC och då räcker det inte med att Topp3 låser alla trådar, för det verkar som att Jocken har på något sätt tröttnat på denna sajt. Varför inte Arman eller Azore som moderatorer. Sen ska jag väl gå tillbaka till tråden igen, forumet har som sagt var blivit trevlig och alla har varit trevliga mot mig. (Det känns inte som jag har fått något postivt från varken Kaboom eller T-Ryder än... men det kommer väl). Hoppas jag. Over & out ///// GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts