Bubbli Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ingen aning men snön som flyger omkring iallafall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 När det ligger snö på marken utanför mitt fönster Om det nu blir någon sådan effekt vill säga, alla snöeffekter i JS tar *** mycket datorkraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 När det ligger snö på marken utanför mitt fönster Om det nu blir någon sådan effekt vill säga, alla snöeffekter i JS tar *** mycket datorkraft. Lyckoost! I malmö har vi minsann ingen snö.. :/ hehe, kommer vä förmodeligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 haha här i stp har de inte varit snö på ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Hittade en IPB 1.3-version av skinnet nu. Var tvungen att köpa en licens till det med men nu är CSS-problemet fixat. Bordern runt toplogon är borta, men det ska tydligen vara så. Har även fixat en mer högupplöst version av logon då jag hittade orginalet i PSD-format. 78 kb är lite tungt för en logo, men hellre det än en kornig bild Man laddar ju [förhoppningsvis] inte ner logon varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ok, det är fortfarande snö utanför fönstret, men vi är ändå inne i februari, kan du inte få fram nån vår-skin med typ Tusilagos och maskrosor istället för mistlar.. känns så deprimerande att veta att det är vinter när man sitter inne å längtar till våren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts