Hultenius Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vintern är här och julen närmar sig. Därför byter forumet, enligt tradition, till ett vinterskin! Eftersom detta skin var anpassat för IPB 1.2 och vi kör IPB 1.3 nu så var det ganska krångligt att få det hela att fungera perfekt. Jag tror jag har lyckats fixa till det mesta nu men vissa problem återstår (t.ex att vissa knappar inte har snö på sig, men det är inget jag kan göra något åt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 detta teamt e skit coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Mycket trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jaaa Jävligt fint bra Hultenius!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Tack hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vintern är här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Nice lite sent bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Har svårt för logon men annars är det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vintertemat är riktigt läckert men lite synd bara att loggon sticker ut på högerkanten (bild) om man som jag använder upplösningen 800x600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Vintertemat är riktigt läckert men lite synd bara att loggon sticker ut på högerkanten (bild) om man som jag använder upplösningen 800x600. den ligger också några pixlar för högt upp, iaf i firefox, där loggan går över till blåapluppar.... !!! Fluffig som jag är så ser jag nu att det inte är något jultema alls förutom loggan i firefox Redigerad 10 december, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Det är lite problem med CSS-koden (skiljer sig mycket mellan 1.2 och 1.3). Jag har gjort några ändringar för att försöka få loggan så bra som möjligt (skiljer bara en pixel) men jag ska trixa lite till. @Marquis: Testa med att uppdatera eller starta upp en nytt fönster. Firefox måste ha cachat de gamla bilderna. @Arvid: Bara att byta upplösning då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 rätt, nu funkar det alldeles utmärkt Förutom loggan då =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 För mig är loggon helt perfekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Läckert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Snyggt att en del knappar speglas av också...Bra jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jag visste väl det var något nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vill inte vara elak för alltig är väldigt fint.. Förutom dom knapparna som inte är snöiga men men. När ska du lägga snö på själva gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vill inte vara elak för alltig är väldigt fint.. Förutom dom knapparna som inte är snöiga men men. När ska du lägga snö på själva gtasajten? menar du javascriptet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts