Cortez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag klarar verkligen inte den här övningen på guld.(100 %) Det bästa jag har fått är 92 %. Nån som har nåt tips på hur man ska/kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Du har gott om tid, du behöver inte köra full fart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 YEEEEES jag klarade det nu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 på grund av mitt tips? *hoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Haha, lite kanske. Men nu har jag guld på allt i bilskolan förutom "Wheelie Wave", man ska upp på 2 hjul och åka och landa rakt i en cirkel längre fram. Oftast kommer jag inte hela vägen fram ens. Mitt rekord är 97%, men jag kommer inte ihåg hru jag gjorde. Nåt tips på detta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Faktiskt inte bara försöka tills det funkar.. Så gjorde jag.. otroligt dumt.. varför skulle man vilja köra på 2 hjul när t ex. snuten jagar en?.. tycker guld på bilskolan inte är särskilt kul.. en fin bil... men man kan inte modda den :'( Redigerad 9 december, 2004 av 51:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Hehe, klarade det nu också. Redigerad 9 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 grattis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag hatar the 90 . det högsta jag fått är 99% 2 gånger dessutom jag menar va fan vilken stil en liten skitig procent man blir riktigt sur på sånt. bilskolan e nog den svåraste jag har väldigt många guld kvar att ta på den jag tror jag har typ 4 guld eller så så du e min nya hjälte Cortez grattis att du klarade den där jävla 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag då?.. jag har guld på alla skolor är inte jag en hjälte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Hahahahaha jo ok då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 hmmm..har någon nåt tips om sissta uppdraget på bilskolan hur man ska få guld på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 hmmm..har någon nåt tips om sissta uppdraget på bilskolan hur man ska få guld på den? man kan ta en genväg genom ett industriområde typ, kommer inte riktigt ihåg vart genvägen ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts