Henkibojj Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 är det ingen som tänkt på björn gustafsson? Alfons-snubben, Alfred i Emil, och en massa andra trevliga roller. Han skulle passa absolut bäst. Säkert bättre än Arne. Lotta Bromé var ju värdelös, de glömde till och med att stänga av hennes mick, så hon satt och snackade med studiefolket i en halvminut - och säkert fem miljoner tittare hörde vartenda ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 arne är lätt bäst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 HASSE ALFREDSSON!!!! Han skulle äga inälvorna ur Arne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Lotta Bromé var ju värdelös, de glömde till och med att stänga av hennes mick, så hon satt och snackade med studiefolket i en halvminut - och säkert fem miljoner tittare hörde vartenda ord Det var väl inte hon som gjorde fel för det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 HASSE ALFREDSSON!!!! Han skulle äga inälvorna ur Arne! Då skulle jag nog kolla, han är störtskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ja... Jag är uppvuxen med hans sagor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om Robinson Robban skulle varit ledar så skulle jag lätt kolla !!!!! *dåligt skämt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om Robinson Robban skulle varit ledar så skulle jag lätt kolla !!!!! *dåligt skämt* Den dagen en sk "dokusåpastjärna" invaderar dom svenska hemmen på julafton lär det bli ramaskri...förhoppningsvis. Kanske Svesnka folket är så pass dumma så dom accepterar vad fan som hellst, vad vet jag? Död din lilla dokusåpa idiot, döööö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Aldrig i h*lvete att jag låter Naken-Janne förstöra min jul! Jag lovar att han skulle ha två tomteluvor... Den ena sitter inte på huvudet om ni fattar vad jag menar *wink wink* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskaladera Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Klart att man ska ha en mysig sagofarbror i jul-studion. Ernst-killen blir säkert okej, men hur SVT kommit fram till att just han ska leda julen är riktigt oklart. Jag skulle nog rösta på Hasse Alfredsson, faktiskt. Fast han är skåning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Arne 4 President Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts