Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Helge Fossmo då? Han är väl trevlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Helge Fossmo då? Han är väl trevlig? Hahaha ja skriv det till dem Jevlar va dåligt man mår när man ser honom. Siana; Jaja men det kommer ju fler jular. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Arne är ju tradion så vi drar tillbaka han.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Arne är ju tradion så vi drar tillbaka han.... Lessen men jag måste rätta dig. Honom. drar tillbaka honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vote: Arne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) När jag var liten så längtade jag bara efter att aset skulle hålla käft så man kunde se Kalle Anka Redigerad 10 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 När jag var liten så längtade jag efter att aset bara skulle hålla käft så man kunde se Kalle Anka Haha lite ord på det faktiskt... Han skulle vara mer komisk... Vi kan sätta Jonas Gardell där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Haha lite ord på det faktiskt... Han skulle vara mer komisk... Vi kan sätta Jonas Gardell där Jonas skulle nog göra sig bra där. Men allvarligt, är inte Kalle Anka liiiiiiiiiiiite uttjatat i det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jonas skulle nog göra sig bra där. Men allvarligt, är inte Kalle Anka liiiiiiiiiiiite uttjatat i det här laget. Jo, det suger... Jag kollar på Karl-Bertil Johnsson's Jul, det aeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jonas skulle nog göra sig bra där. Men allvarligt, är inte Kalle Anka liiiiiiiiiiiite uttjatat i det här laget. Nej, det är tradition! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Jag håller med mig själv! Jag aeger Redigerad 11 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 I din familj är det tradition att våldta små försvarslösa bävrar också... Men det betyder inte att vi gör det hemma hos oss... *Reported* Personangrepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Va fan! Jag har inte sagt det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Va fan! Jag har inte sagt det där!!! Det är därför som det står "edit by" där nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag stavade fel på sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Null Vote. Jag tycker inte att det är dåligt (eller rättare sagt - det är dåligare än vad jag tycker!), men jag skulle hellre velat ha Arne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag stavade fel på sagt... Du skrev aldrig sagt Hur normalt är det förresten att edita p ga ett stavfel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Zack och Siana, snälla.. Håll käften.. Inte menat att vara ohyffsad men fan vad ni spammar! Jag vill iaf ha Arne tillbaka.. Men gubben dör väl snart antar jag. Dom skulle kunna göra en vaxdocka av Arne och spela upp från nån annan julafton.. Det är ju ändå ingen som kollar på Arne så altså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Zack och Siana, snälla.. Håll käften.. Inte menat att vara ohyffsad men fan vad ni spammar! Jag vill iaf ha Arne tillbaka.. Men gubben dör väl snart antar jag. Dom skulle kunna göra en vaxdocka av Arne och spela upp från nån annan julafton.. Det är ju ändå ingen som kollar på Arne så altså.. Det var ju ingen annan uppe!! ------------------------------------ Man kan ha vaxdockan i TV med en inspelad röst från tidigare jular Redigerad 11 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts