Tommy_Fido Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Hysteriskt kul. Mjo hysteriskt kul...Alla skrattar ått mitt hysteriska skämt det är så hysteriskt att alla skriver lol och 5000 medlemmar reggar sig bara för att skriva hur hysteriskt kul mitt skämt var.... Fast nu blev det här skämtet på skämtet ännu sämre...Så jag slutar väll med dom hysteriska skämten :'( Redigerad 10 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Arne är en avdankad alkis... Har aldrig gillat honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Arne är en avdankad alkis... Har aldrig gillat honom... *REPORT* Skojade lite Hysteriskt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Otroligt kul..... Seriöst nu, man kan väl inte gilla Arne Waise? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Lol det var nog bäst att jag tog bort den posten Redigerad 10 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Fan va ballt det vore om Hans Villius (stavning?) kom, måste maila svt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Fan va ballt det vore om Hans Villius (stavning?) kom, måste maila svt. Gör det! (Diggar din bild, The dude aeger. Vad heter filmen?) Redigerad 10 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Fan va ballt det vore om Hans Villius (stavning?) kom, måste maila svt. Vem är det? Det skulle vara coolt att ha med Henrik från Bolibompa på julafton, för jag tycker att han har så söt frisyr. Nej men seriöst.. Vad är det för fel med Arne Waise? Han är både stark och manlig... Lugn också... Bättre än leatherface iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 arne e en duktig gammal gubbe han tar det så lugnt lixom ...pratar med kloka ord o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Han är gammal och avdankad... Han snackar skit och tror att han är grym... Jag ser hellre Darkjak i TV än att det gamla aset ska sitta där och tända sitt fula skit-ljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Han är gammal och avdankad... Han snackar skit och tror att han är grym... Jag ser hellre Darkjak i TV än att det gamla aset ska sitta där och tända sitt fula skit-ljus. innerst inne tror jag att du saknar Arne Weise lika mycket som oss andra, du måste våga visa dina känslor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Arne. Ingen - och då menar jag INGEN! - gör det bättre än Arne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Min döda gammel-mormor skulle göra det bättre... Han sitter och säger med trött röst - Från oss alla till er alla, en riktigt God Jul! Vem f*n kan inte sitta där och säga samma skit? Redigerad 10 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vote: Dåligt. Jag vill ha tillbaka Arne! Arne var bäst.. han va en del av julen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Min döda gammel-mormor skulle göra det bättre... Han sitter och säger med trött röst - Från oss alla till er alla, en riktigt God Jul! Vem f*n kan inte sitta där och säga samma skit? De flesta. Men Arne är den enda som är korkad nog att offra julafton för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 De flesta. Men Arne är den enda som är korkad nog att offra julafton för det Där sa du nåt! "Korkad", Det är precis vad han är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Där sa du nåt! "Korkad", Det är precis vad han är... Det kan jag inte förneka, men han är lugn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Gör det! (Diggar din bild, The dude aeger. Vad heter filmen?) The Big Lebowski heter den, av bröderna Coen. Nu är mailet skickat hoppas de lyssnar på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vem är det? Det skulle vara coolt att ha med Henrik från Bolibompa på julafton, för jag tycker att han har så söt frisyr. Nej men seriöst.. Vad är det för fel med Arne Waise? Han är både stark och manlig... Lugn också... Bättre än leatherface iaf Han är det, skönaste rösten på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Nu är mailet skickat hoppas de lyssnar på mig. Tror du e lite sent ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts