Siana Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Nå vad tycker ni??? :"> Jag vill ha tillbaka Arne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vet inte ens vem snubben är men... VOTE FOR ERNST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 ARNE! *dunk, dunk, dunk* ARNE! *dunk, dunk, dunk* Vote: Arne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vet inte ens vem snubben är men... VOTE FOR ERNST Har du aldrig sett sommartorpet? Han som alltid vill riva allting, men ändå behåller lugnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vote: Kunde inte bry mig mindre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vote Xzibit Han är lite småkul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ernst? Nåja, det spelar ingen roll, har vuxit upp från det där tjafset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vote: Arne 4 president! inte för att jag kollar på det men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 arne så klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Arne. Vem annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Arne.. ! ! ernst for the papperskorg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Arne såklart... Som jag sa i en annan topic (inte ordagrant men principen är densamma) Ernst kommer visa hur han dekorerat rummet... Han har säkert annan färg på juset också... ARNE 4 PRESIDENT! F.Y.I så kommer jag aldrig växa från Kalle Anka på julafton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Arne. Hur kan man tycka nåt annat? Under varje år man växte upp fanns han där i TVrutan varje julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 ARNE!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 lätt arne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Lugnt Arne. Om det hade varit Ernst på TV skulle han bara bygga en lampa som han gör i Sommartorpet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Arne såklart... Som jag sa i en annan topic (inte ordagrant men principen är densamma) Ernst kommer visa hur han dekorerat rummet... Han har säkert annan färg på juset också... W0rd LoL 30 röster på Arne Han aeger! Fast Lotta var inte så pjåkig heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag hoppas på leatherface.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag hoppas på leatherface.... Hysteriskt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag hoppas på leatherface.... Hrm... a det skulle ju avskräcka de flesta ungar från att fira jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts