Jump to content

Palestinakonflikten.

Mikolan
 Share

Tycker ni Israel eller Palestina har rätt?  

42 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror palestina konflikten skulle dykt upp endå.. Kolla på kurdistan, där har religon inget att göra med saken.. Sluta snacka skit, visst mycket elände beror på religon men i detta fall har det dykt upp senare.

Att du ber mig sluta snacka skit är i sig väldigt komiskt. Men iaf, allt ont är inte pga religion. Väldigt mycket ont är pga religion, nöjd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahha nejdå.

Finns röttägg, men dom uppmanas inte till att maskera sig.

Skribb: du skulle aldrig lyckas.

På samma sätt kan sägas att afa inte "uppmuntras" att ha maskering, men dem har det av egen vilja, precis som en del nazister. Så vart vill du komma med att dem är fega för att dem maskerar sig?.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var på centralen och det var väll ganska lugnt...

Antifascisterna blev visiterade på väg in till centralstation, inkl. mig.

Medborgarplatsen var lugn, men de flesta (inkl. mig) drog när vi fick reda på att det var Piketer i bakhåll och när insatsstyrkan kom.

Det kom också några främlingsfientliga bilar men tror inte dom gjorde nått..

Edit: Naziledaren blev misshandlad och avgick och nedast 700-900 nazister gick salemmarschen.

Ingen vidare lyckad blockad på centralen men jag tror att fler människor är engagerade i anti-nazist köret.

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor