Funnylin Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Spränga alla heliga platser i Jerusalem så de inte har nåt att bråka om längre? Men detta är nog inte en konflikt som kommer lösas på mycket länge, båda parterna vill varandra så illa och allt detta pga religion. suck. Jupp, allt ont är alltid på grund av religion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jupp, allt ont är alltid på grund av religion! W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Tror palestina konflikten skulle dykt upp endå.. Kolla på kurdistan, där har religon inget att göra med saken.. Sluta snacka skit, visst mycket elände beror på religon men i detta fall har det dykt upp senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jupp, allt ont är alltid på grund av religion! Mycket men inte allt.. Har det inte med religion att göra så är det oftast en penga-fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Tror palestina konflikten skulle dykt upp endå.. Kolla på kurdistan, där har religon inget att göra med saken.. Sluta snacka skit, visst mycket elände beror på religon men i detta fall har det dykt upp senare. Att du ber mig sluta snacka skit är i sig väldigt komiskt. Men iaf, allt ont är inte pga religion. Väldigt mycket ont är pga religion, nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Mycket men inte allt.. Har det inte med religion att göra så är det oftast en penga-fråga.. Snarare makt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Carolus, jag tar din oförmåga att kommentera bilden med maskerade nazister som ett tecken på att du helt enkelt blev ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hahha nejdå. Finns röttägg, men dom uppmanas inte till att maskera sig. Skribb: du skulle aldrig lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hahha nejdå. Finns röttägg, men dom uppmanas inte till att maskera sig. Skribb: du skulle aldrig lyckas. På samma sätt kan sägas att afa inte "uppmuntras" att ha maskering, men dem har det av egen vilja, precis som en del nazister. Så vart vill du komma med att dem är fega för att dem maskerar sig?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Sure... Detta handlade om salem men men.. Hur som helst s var det inga där som bar maskering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 ja, jag tycker inte heller om maskering, men vill dem bära det så får dem det. Förresten, nån som vet hur det gick på Centralen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Gick lungt till om du menar anti rasist demonstrationen... Om dom skulle skippa dom maskerade fjortisarna skulle jag kunna stllt mig dr också. men dom misslyckades med det dom skulle,, 1600 nazis, nationella, patrioter tog sig ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Jag var på centralen och det var väll ganska lugnt... Antifascisterna blev visiterade på väg in till centralstation, inkl. mig. Medborgarplatsen var lugn, men de flesta (inkl. mig) drog när vi fick reda på att det var Piketer i bakhåll och när insatsstyrkan kom. Det kom också några främlingsfientliga bilar men tror inte dom gjorde nått.. Edit: Naziledaren blev misshandlad och avgick och nedast 700-900 nazister gick salemmarschen. Ingen vidare lyckad blockad på centralen men jag tror att fler människor är engagerade i anti-nazist köret. Redigerad 13 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 1600 pers i salem och vesterlund mår bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jg har hört 600, 700-900, 1200 och 1400. Det jag hört mest var 600 så jag tror väl på nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 1600 pers i salem och vesterlund mår bra. ok, kul att alla säger olika... Aja, din förebild har avgått.. Det ses som ett positivt tecken för oss! HÖHÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 HÖHÖ Vem är min idol och vem fan har avgått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) HÖHÖ Din förebild som ledde Salemmarschen förrut, förrut. Sen är det snyggare att skriva höhö än HÖHÖ och du är inte värdig ordet höhö.. Redigerad 14 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Öhh nej?? Och? vem fan bryr sig? Vesterlund är en skitstövel med åt helvetes flummiga åsikter. Har ingen förebild så vad fan snackar du om? Redigerad 14 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts