Jump to content

Palestinakonflikten.

Mikolan
 Share

Tycker ni Israel eller Palestina har rätt?  

42 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ni idioter ser inte skillnad på en nationalist och en nazist. Ni maskerar er era fegisar. Ni vågar inte stå för eran sak, ni slår sönder invandrarnas kvarter och klottrar. Jag tror dom blir sååå glada.

Vi vill inte att våra gator vandaliseras!

Jag gillade Arafat men inte hans parti PLO, där finns det många röttägg.

2. Varför maskerar ni er?

- Vi anser inte att det spelar någon roll vem som gör vad, utan vad som görs. Dessutom vill vi undvika repressalier från polis och fascister.

Och kom inte och säg att nazisterna inte heller maskerar sig.

AFA tänker inte använda våld på Lördag heller, dem tänker bara röra sig runt på Centralstationen, men blir dem attackerade tvekar dem inte på att försvara sig.

EDIT: Jag är itne med i AFA, tror itne xPisc helelr är det. Men jag tycker om det dem står för.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var kan man få tag på en palestinasjal? :huh:

Du kan köpa det på "Blue fox", gammla brogatan i stockholm om du bor här alltså.

Tänk efter innan du köper, föräldrar kan ta det för allvarligt och konsekvenser fås.

Jag lever i mina konsekvenser jusst nu, vissa bra vissa dåligt :ph34r:

Edit: Som mikolan sa så spelar det ingen roll vem som gör vad utan vad som görs.

För att vi står och kämpar för det vi tror på ska vi heller inte hamna i fängelse, omöjligt att identiefiera 4000 anti-fascister som ser likadana ut.

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AFA är ett skämt. De kallar sig Antfascistisk aktion och ändå använder de våld för att göra sig hörda. Det är bara våldsbenägna idioter som går med där. Att slåss mot nazister är en sak men sen när det kommer poliser in i bilden ska dom också ha stryk av nån anledning. Man går med i AFA för att få slåss och vandalisera.

Att demonstrera är inget fel på men så fort den första gatstenen är kastad tappar jag all respekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2. Varför maskerar ni er?

- Vi anser inte att det spelar någon roll vem som gör vad, utan vad som görs. Dessutom vill vi undvika repressalier från polis och fascister.

Och kom inte och säg att nazisterna inte heller maskerar sig.

AFA tänker inte använda våld på Lördag heller, dem tänker bara röra sig runt på Centralstationen, men blir dem attackerade tvekar dem inte på att försvara sig.

EDIT: Jag är itne med i AFA, tror itne xPisc helelr är det. Men jag tycker om det dem står för.

Alltså är nazisterna modiga männsikor. dom skiter i trakasserier från polisen och från kommunister .

Nazisterna maskerar sig inte, bild på detta tack.

Förra året var ju så fredligt må jag säga.

Så ni är medgångssupportrar? Ännu värre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså är nazisterna modiga männsikor. dom skiter i trakasserier från polisen och från kommunister .

Hur står du ut med att spela GTA SA med dina åsikter? Man spelar ju som svart.

Redigerad av Galenhund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Modiga människor! ! ! ! :rolleyes::ermm::o Knappast... jävla nazist...

Och innan du hittar på något något skit om att jag är vänstervriden så kan jag bara säga att jag är borgerlig...

EDIT: Håller med Galenhund...

Dz

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då lär det inte bli lätt att få dig nöjd isf.

Nytt kapitel:

Vad krävs för att dom ska lugna ner sig där nere? Och kommer bråket verkligen att sluta om Palestinierna får sitt land, eller är våldet alltför "inkört"?

Spränga alla heliga platser i Jerusalem så de inte har nåt att bråka om längre? Men detta är nog inte en konflikt som kommer lösas på mycket länge, båda parterna vill varandra så illa och allt detta pga religion. suck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor